הפרומואים הבטיחו, הרוחות געשו, שתי הדקות האחרונות של הפרק הקודם אמרו דרשני, וכולנו חיכינו בציפייה מורטת עצבים להתהפכות היוצרות בין מור לשניר. והפעם לטובה. קיווינו שיציאתה של מור מביתו תזכיר לו לשם מה הצטרף לתוכנית, ושיהיה ניתן להשתמש בביטוי השחוק "והשאר, היסטוריה". לצערי, אנחנו עוד ממש לא שם, אבל יש דברים בגו. 

נעם מ"חתונמי" בצעד דרמטי: האם זה רמז לעתיד הקשר עם משה?
איפה רז? עינב כפיר נתפסה כך אחרי הביקורת על הנהלותה ב"חתונמי"

אם נודה על האמת, ניתן בהחלט לומר ששניר חש בחסרונה של מור בבית. הוא הודה בכך בפניה בשיחת הטלפון בבוקר שאחרי, וגם בפגישה עם יעל. הוא גם ידע שזה קרה לו בעבר, הסיפור של בניית המשיכה הפיזית, והסכים לנסות. בערב, בניגוד למה שנראה עד כה כהמשך של אותו הדבר, מור החליטה שהיא שמה סוף למכבסת המילים, לא ב־30 מעלות ולא ב־40. אם לא הבנתם את השורה האחרונה, אנא חזרו שישה פרקים אחורה. 

בקיצור, מהרגע בו מור דרשה משניר לצאת מאזור הנוחות שלו, מהלך שהיה אמור לעשות כבר ביום חתונתו בפריים טיים, נראה שהשני כן מצא בתוכו חלק שהתרגש מהמחווה. אולי לראשונה. וניכר כי משהו השתחרר בו. האם זה יוביל למטרה לשמה הם באו? עוד מורכב לדעת, אבל ככל שהלחץ מהסיטואציה יפוג, הדף החדש בהחלט יכול להכיל סופרלטיבים אופטימיים למדי. 

ומאופטימיות זהירה לאופטימיות בטוחה יותר: יוסי החליט להתוודות בפני חן על אהבתו אליה. ככה פשוט, בחוף הים בשעות הערב, רגע אחרי שבת זוגו העניקה לו מתנה חביבה בדמות תמונה של השניים. מרגש לראות איך עברו בסך הכל שלושים ימים מרגע הפגישה הראשונה, ועדיין אפשר להגיע לעומקים כאלו ולהסכים לשהות בהם, למרות שזה לחלוטין לא קל. אגב, שימו לב שעברו 30 יום. זה אומר שגם המסע שלנו עם חתונה ממבט ראשון מתקדם בצעדי ענק. מלחיץ, נשמור את הדיון להמשך.  

אז אתמול החליטו עינב ורז לארח את הוריה ואחותה בביתם הצנוע, שלב לא קל עבור עינב, שהתקשתה להכניס את בעלה הטרי לסיפור המשפחתי המסועף. בדיוק כפי שהקסם שורר בקרבם של בני הזוג החביבים הללו מתחילת הדרך המשותפת, כך גם המפגש, לפחות על פי הניבט מהמסך, עבר על מי מנוחות וכלל גם כמה בדיחות משפחתיות שזכו לקהל חדש. רונה, כמתבקש, הייתה חמודה במיוחד. 

עינב ורז (צילום: צילום מסך קשת 12)
עינב ורז (צילום: צילום מסך קשת 12)

טל ורון, הממשיכים גם הם להתקרב, התקדמו אתמול כברת דרך משמעותית כשביקרו את אביה של טל בבית החולים. את הפגישה לא ראו מקרוב, אך שמעו את שביעות רצונו מהחתן החדש, שבאמת מוכיח בכל יום שעובר שהוא כאן כדי להישאר. בשורה משמחת: טל עושה בדיוק את אותו הדבר. שרק ימשיך כך. 

חרף סקרנותנו המוגזמת והניסיון לדלות כל פרט של אמת על הזוגות שלפנינו, בשלישי יעברו המושכות מהידיים שלנו לאלה של עדי אשכנזי, שתנצל את הערב לשיחה צפופה עם החתנים, הכלות, ואיך לא – המומחים המיומנים שהפכו למשאת נפשנו. כן, יזכירו שם גם את ענייני הכביסה של שניר. יש למה לחכות.