במהלך שידור חדשות 12, התנהל אמש (ראשון) שיח באולפן בנוגע לאירוע הרג הפלסטיני בבורקה, ובו הכתב מוחמד מג'דאלה אמר כי "מדובר באנשים פורעי חוק, נערי זוועות".

לא ציפתה לזה: הבכורה המאכזבת של לוסי אהריש
"אנשים שנלחמים במאבק יפהפה": רן דנקר על המחאה נגד הרפורמה

"אנחנו יודעים מה קרה שם, יש שם חבורה של גוזלי אדמות, גזענים, פורעים, שכל הזמן מבצעים לינצ'ים ושורפים בתים, ותוקפים את המכוניות, זה מה שיש שם", אמר מג'דאלה על האירוע בבורקה. לאחר מכן, ענה לו דני קושמרו כי "יש גם באזור טרור בכבישים, כאשר זורקים אבנים ויורים למכוניות".

מג'אדלה הגיב: "אבל בסוף יש כאן צד אחד. יש צד אחד שכובש אדמות שהן לא שלו, יש שם אנשים שמקימים מאחזים בלתי חוקיים. מדובר באנשים שתוקפים כל הזמן אזרחים פלסטינים חפים מפשע בבתים שלהם. אף אחד לא יצא מהבית שלו בבורקה או בחווארה, ותקף את אותם מתנחלים שבאים לעשות שם פרובוקציות. מדובר באנשים פורעי חוק. אלו נערי זוועות, לא נערי גבעות".

צפו:

בשל דבריו, בארגון "בצלמו" החליטו להגיש תלונה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה בבקשה להשעות את מוחמד מג'אדלה עד שיתנצל ויחזור בו. 

במכתב לרשות השנייה מ"בצלמו", נמסר: "דבריו של מג'אדלה מהווים הוצאת דיבה ושקרים גסים. גם אם היו מספר מקרים בודדים של אלימות מצד נוער גבעות כלפי ערבים, ודאי שהסיפור מורכב ויש שני צדדים. כמובן שאסור להגיד שכל הנוער הזה גזלן, כובש או שורף בתים. לאור חומרת דבריו, אני קורא לכם לפתוח מידית בהפרה חמורה ולפעול להשעייתו עד להתנצלות וחזרה בו מדבריו הקשים. לאף אדם אין זכות בישראל לשקר להסית ולהוציא דיבה נגד אף קבוצה מישראל".