בחודש יוני האחרון נודע כי עיתונאית, השחקנית והמגישה לוסי אהריש, מצטרפת לחדשות 13 ותגיש תכנית חדשה בערוץ. לאחר שבעבר הגישה מספר תוכניות ברשת 13, ביניהן התוכנית המצליחה ״שיחת היום״, המגישה המוערכת תגיש תוכנית אקטואליה חדשה, שעלתה לשידור ביום ראשון האחרון ברצועת השעה 16:00 בערוץ. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה העיתונאית על תחושותיה בעקבות השיבה למסך ולערוץ שהיה לה לבית, ועל האמירות הגזעניות שהיא עדיין סופגת, גם לאחר שנים רבות של פעילות עיתונאית ענפה.

התקרית החריגה של כתבת חדשות 13 על המטוס
ההתמכרות החדשה: סדרת הקומיקס הלהט"בית שכבשה את נטפליקס

"זה ברור לי שאני לא רוצה עוד מאותו הדבר, ושזה לא יהיה קל להרגיל את הקהל לא לקבל עוד מאותו הדבר", טענה. "אנשים רגילים לפתוח את הטלוויזיה כשהמגיש מתעצבן ושכולם כועסים. אני חושבת שההחלטה הפעם הייתה מאוד ברורה - בתהליך שעברתי מאז התוכנית בגלגולה הקודם, אני מראיינת שבאה לשמוע את המרואיינים שלי. אני לא יודעת יותר מהם, בדרך כלל הם יידעו יותר ממני, ואם הזמנתי אותם לאולפן יש לכך סיבה". 


"פתאום אנשים אומרים 'איזה קטע, יש פאנל ואין צרחות'", הוסיפה אהריש. "גם כשמתווכחים יש סדר. אני רוצה לתת להם לדבר, לא על כל דבר יש לי דעה. לכך נועד טור הפתיחה בתוכנית, שגם הוא לא מונולוג רגיל".

"בעיקר זנחנו את עצמנו בכל הדיבור על ההפיכה, על המערכת המשפט, שכחנו שאנחנו חיים את היומיום ויש לנו הרבה מאוד בעיות", הוסיפה העיתונאית. "בתוך כל הבלאגן, החיים שלנו הולכים לאיבוד. אני רוצה בשקל וחצי שיש לי בטלוויזיה, שזה 38 דקות נטו, לנסות ולהחזיר אותנו להתעסק בדברים שהם החיים שלנו ביומיום. המזל הוא שהחליטו לחזור עם התוכנית".