בכל הזמן הזה בו בהינו במסך בזמן חתונה ממבט ראשון, וחיכינו למוצא פיהם של משתתפי העונה, המומחים המיומנים, וכל מה שבין לבין, לא חשבנו עלינו. כן, אלו שצריכים להכיל את בליל המידע הזה ולחכות בסבלנות עד ליום שלמחרת, לשיחת המסדרון בעבודה או אפילו יותר טוב – לשיחה בדרך לעבודה כי אי אפשר להתאפק.

"לא נלחמת על עצמי, אלא על הילד שלי": לוסי אהריש שבה למסך מוכנה למאבק
ההתמכרות החדשה: סדרת הקומיקס הלהט"בית שכבשה את נטפליקס

בדיוק בשביל התחושות הללו, החליטו אתמול לעשות הפסקה מהאהבות המתגבשות, החיכוכים הטלוויזיוניים והווידויים על רחשי הלב הפנימיים ביותר, והעבירו את ההגה לאשת מקצוע שתעשה קצת סדר בבלגן. הייתה זו הקומיקאית עדי אשכנזי, שבחרה להמשיך את הסטאז' שהחלה בתוכניתה 'שיטת אשכנזי', ולהחליף את הבמה והמיקרופון בכורסה מעוצבת ועט. וכמה כיף שזה קרה. 

אז מה היה שם, בערב בו ראינו את הנבחרת שלפנינו לראשונה בשבירת דיסטנס מוחלטת? זה התחיל מבחירותיו המשונות של שניר לטמפרטורות בהן הוא מכבס את בגדיו, המשיך ברצונה של נעם בפעילות חברתית עם משה במהלך המונדיאל, להחלטה של יואנה לדרג את תומר בתחילת הקשר, ולא תאמינו, אבל גם אל פגישת הכריות של עינב ורז שיחת החילבה העלומה מתחילת העונה. אתם בטוח זוכרים את מי היא כללה.

אל לנו לשכוח שחברינו הנשואים הטריים הם אמנם העיקר, אבל עדי לא חסכה גם מצוות המומחים המרתקים לא פחות, הלוא הם יעל, גלעד ומעיין, שהבינו שהטריקים הסודיים שלהם עומדים להיחשף בזה אחר זה. והם כמעט נחשפו. כמובן שאם באווירה של שיתופיות יתר עסקינן, אז נפלה על שלושתם יחד גם פצצת רותם ורונן. וגם לזה הייתה להם תשובה. תתפלאו. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

המומחים ועדי אשכנזי (צילום: צילום מסך קשת 12)
המומחים ועדי אשכנזי (צילום: צילום מסך קשת 12)

ספוילרים? פחות. 

פרט חשוב בהחלט - חרף ניסיונותיה של עדי להשיג ולו בדל מידע אחד על זמן ההווה של הזוגות, זה לא ממש צלח. בלשון המעטה. מה שכן ניכר הוא הכיף שחשו הנוכחים בעקבות ההפוגה הקצרה מהטיפול הזוגי הפומבי שהם עוברים מול כל המדינה. 

גילוי נאות: עדי אשכנזי היא אחת הקומיקאיות המצחיקות בישראל בעיניי. כבר שנים היא מצליחה לגעת בכל כך הרבה קהלים, באלגנטיות האופיינית לה, בסגנון שהפך כה טבעי עבורנו, כאילו תמיד היה כאן, ובהומור שכולו הזדהות אחת גדולה. לא משנה בן כמה אתה, מה מצבך הזוגי, או איפה גדלת. החיבור בין 'שיטת אשכנזי' לחתונה ממבט ראשון הוא הדבר הנכון ביותר שקרה בטלוויזיה בעת האחרונה, ומי כמונו יודעים כמה חיכינו לדבר נכון שכזה, דווקא עכשיו.