שליחת חדשות 13 בארצות הברית, נריה קראוס, טענה היום (רביעי) בציוץ שכתבה בחשבון הטוויטר שלה כי "שקרים נבזיים וחמורים מופצים נגדי. התרת דם. מדהים שאחרי שעות ארוכות מודים שאכן לחצו עליי לעבור מושב, אבל הכי טוב שמצאו זה סיפור מחורטט שלא מתכתב עם העובדות הפשוטות". זאת, לאחר שטענה כי חרדים ניסו להזיז אותה ממושב למושב בטיסת "יונייטד", בשל היותה אישה.

"1. שקר ראשון: נטען שבסה״כ רצו ששני חברים ישבו יחד. פרקטית: היו להם לידי שני מושבים משלהם, ועוד מושב נפרד. כלומר יכלו לשבת שניהם ביחד, אבל לידי. ולא רצו לשבת ליד אישה. למען הסר ספק, נאמר מפורשות שלא רוצים לשבת לידי. לכן החל הלחץ עליי שאעבור מושב לא, אין שום דבר נחמד ונעים בללחוץ על אישה לעבור מושב".

"2. עובדה: כשאני לא הסכמתי לעבור, המשיכו לחפש, ומצאו אישה שתשב לידי ותאפשר לזוג החברים הצעירים לשבת ליד גבר. 3. השקר החמור מכולם: שנאת חרדים. בכל פעם שאישה מתלוננת על הדרה תוקפים אותה שהיא נגד היהדות. שקר גס. אין שום קשר בין השפלת נשים ליהדות. מי ראה כובע או לא כובע על הראש של הבנאדם. שקר גס, דיבה ופייק מוחלט".

כזכור, קראוס כתבה כי "חרדים בטיסה עכשיו מנסים להזיז אותי ממושב למושב. כי אני אישה. יונייטד אירליינס אגב לא מטפלים בזה. אומרים לי שבגללי הטיסה לא תצא. בושה". קראוס תקפה את חברת התעופה: "איזו תחושת השפלה שהדיילת האחראית של יונייטד, ישראלית מדברת עברית, ניגשת וצועקת עליי שבגללי הטיסה לא תצא. ושאם כן יטוסו, הטיסה תצטרך בגללי לעצור במצרים. תודה לשני גברים ואישה ישראלית מהממים לידי שתמכו בי".

קודם לכן עלתה קראוס לשידור ב-103FM ואמרה: "מעניין אותי שאני מגיעה למטוס, מבקשים ממני לזוז, אני אומרת לא, ופתאום נוחתת עליי ההבנה, וזה גם נאמר מפורשות שלא מוכנים לשבת לידי כי אני אישה ומנסים ללחוץ עליי לעבור מושב. רק בואו נפריך את השקרים על גבי שקרים שמפיצים עליי מרגע שצייצתי את הציוץ הזה. יש כאן מסע השחרה קשה ביותר עם טענות לאנטישמיות, מה? בגלל שהייתה לו כיפה? התחרפנתם? נראה לכם?".

"יש שלושה גברים בתמונה, יש שניים צעירים ויש את הגבר המבוגר, והוא אגב לא זה שסירב לשבת ליד אישה, אלא הצעירים, ובגללם הוא ניהל את האירוע כאדם המבוגר ומולו הייתה ההתנהלות. אגב, בסוף מצאו אישה שתסכים להחליף איתם כדי ששני הצעירים יישבו ליד גבר ואישה הגיע לשבת לידי. כלומר, כל הטענה שהגברים רק רצו לשבת ביחד, מה הבעיה? יכלו לשבת ביחד לידי. נאמר לי מפורשות - 'הם לא רוצים לשבת לידך'", סיכמה.

מחברת יונייטד איירליינס נמסר אתמול בתגובה: "הצענו ללקוחה כיסא חלופי והיא סירבה. הטיסה המריאה לניו יורק/ניוארק וצפויה להגיע בזמן".