כבר למדנו על בשרנו שהימים שאחרי סופ"ש הזוגות יכולים להיראות בדיוק אותו הדבר, או שונים בתכלית ממה שראינו. ללא מעבר באמצע הסקלה. לתומי חשבתי שהאפשרות הראשונה תשלוט בעונה המותחת שלפנינו, לטוב ולרע. גיליתי שההפך הוא הנכון, בעיקר בכל הנוגע לרותם ורונן. גילוי נאות: עברו כמה שעות, ואני עדיין מאוד מופתעת. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כפי שכבר הספקנו לראות, לשניים היה בהחלט חודש מורכב יחד. עליות, בעיקר מורדות, קצרים לגיטימיים בתקשורת, שבמקום להיפתר רק המשיכו והסלימו, ולקינוח הידרדרו עוד יותר. ואז הגיע סוף השבוע בו הצליחו השניים להבין לראשונה מי הם העומדים מולם. ולכאורה כלום לא קרה, לא במהלך היומיים הללו ולא אחרי. אבל כשהספיקו להתאושש, אירע תרחיש מוזר ולא צפוי: המרחק הזה הפך לקרבה שלא תיארתי לעצמי שתתרחש. לפחות לא בעונה הזאת. 

בפרק של אתמול, עת חגיגות השנה החדשה דאז, רותם ורונן נראו מאוהבים מתמיד. בלי שמץ של ציניות. החיבה שניבטה מעיניהם, החמימות, השיחה הרציפה שגם הצליחה להסב להם הנאה, ממש כמו תמונת נגטיב של השבוע הראשון. הסיבה לכך לא ברורה לי עד הסוף, אבל כן משמח, ומוטב מאוחר מאף פעם.

נעם ומשה, כל האמת? 

ואפרופו מסיבה, הזוג החדש ישן אירח את חן ויוסי ונעם ומשה בחצרם למסיבת הסילבסטר, וגם במפגש המשותף נראו הצמד שבחר בממשלת אחדות על מי מנוחות. מי שפחות היו באותו מצב אלו נעם ומשה, שהגיעו לאירוע בטונים צורמים אחרי ריב שנפתח במצב רוח רע של הראשונה. בהתחשב במה שקרה ביניהם ברכב, ולפני בשיחה עם גלעד, נראה שהיכולת של משה להכיל את זוגתו עומדת במבחן שעלול להיות גורלי לקשר. וזה אפילו לא נגמר שם: נעם הודתה בביטחון מלא בשיחת הבנות המסורתית שהיא ובן זוגה לא היו נפגשים לולא התוכנית. ובטח שלא מנסים לתחזק זוגיות יציבה ובוגרת שגם תצליח להתקדם.

מאחר שרותם ורונן לימדו אותי שהכל יכול להשתנות, אשאר אופטימית. וכמובן, אם תהיתם, חן ויוסי נפלאים וחביבים גם הפעם, מעתה ועד היציאה שלהם החוצה אל המדיום שמעבר לתוכנית, בתקווה שזה יהיה אך ורק יחד.

עוד משהו מעניין קרה אתמול, חוץ ממסיבת הגג של עינב ורז והבילוי של מור ושניר ותומר ויואנה ברחבי תל אביב, לא ביחד. כן, זה הפרומו שלו חיכיתם: טל ורון יצאו לקמפינג בים המלח, בו שאל רון האם טל תרצה להתחיל לעבוד יחד על הרחבת המשפחה. תנו לזה רגע לנחות. תסכימו איתי שזה לעולם לא קרה בחתונה ממבט ראשון - זוג שטרם אמר כן האחד לשנייה, מבהיר שזה מכאן עד הסוף. כולי תפילה שכך יהיה, ושנראה את טל ורון בונים יחד את הקן שלהם, בין אם הוא יהיה ביבנה, ברמת השרון, או באשקלון. העיקר שתהיה להם תמונה של טופאק על הקיר. לא בסלון. 

טל ורון, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
טל ורון, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)