ב-10.8 עלה בבכורה ב- yesהסרט "ימי הפיק". מיום עלייתו ועד כה, הסרט מוביל את הצפייה של לקוחות yes ב-VOD מתוך כלל התכנים הזמינים בשירות מכל הז'אנרים (למעלה מ-40,000 כותרים). בכך עקף להיטי דוקו בולטים אחרים שעלו השנה וזכו בעצמם לנתוני צפייה גבוהים, בהם "ענבל פרלמוטר: אם זה נגמר" (הזוכה הגדול של דוקאביב ומועמד לפרס אופיר 2023), "טלגראס: המרד של עמוס", "אהובתו של שודד השעונים", "ליל כלולות", "7 מונולוגים על זנות", "פוליקר: הילד שבי" (סרט הפתיחה של דוקאביב ומועמד לפרס אופיר 2023) ו"סוף עונת האהבה".

עולם הדוקו, מדע וטבע הייחודי, העשיר והמגוון של yes כולל את המותג המצליח yes דוקו, שמשקיע בהפקות תעודה ישראליות ואוצֵר תכני תעודה בולטים מהעולם; ואת המותגים דיסקברי +, נשיונל ג'יאוגרפיק, ערוץ ההיסטוריה ואנימל פלאנט. 

גיא לביא, מנהל המחלקה הדוקומנטרית של yes: "אני שמח מאד על ההצלחה הגדולה של הסרט הנהדר והמושקע הזה, שבמשך למעלה משנתיים עמלו עליו המפיקים ארז בן-הרוש ובני מנשה, הבמאי שי להב והעורך והבמאי-שותף רון עומר. כשצביקה הלך לעולמו, לפני שנה בדיוק, הַלְוַויה הצנועה והמסוגרת שנערכה לו יצרה תחושה שלא זכינו להיפרד ממנו כמו שבאמת הגיע לאמן הגדול שהיה.

ולכן מבחינתי החשיבות הגדולה של הסרט - כמו גם של הדיון הסוער והאמוציונלי שהתעורר בעקבותיו - היא שׁהוּא שַׂם שׁוּב את צביקה במרכז הבמה. אין לי שמץ של ספק שֶאִם צביקה עוד היה בסביבה, הוא היה מאושר לראות את העניין הציבורי הגדול שהתעורר מחדש, את הדיון הלוהט, ובעיקר - את שיריו מושמעים שוב ושוב. אני גאה ב-yes, שמשקיעה משאבים ומאמצים רבים בדוקו – דבר כלל לא מובן מאליו בשוק המקומי - ושהפקות המקור שלה לא רק מככבות במחקרי התדמית, בטבלאות הצפייה ובפסטיבלים ישראליים ובינ"ל, אלא שהן גם נדבך משמעותי של תיעוד ושימור התרבות, האמנות והחברה הישראלית".