רשת מחזקת את הקשר עם בעלי המניות הבינלאומיים שלה ומשיקה שת"פ אסטרטגי עם שירות תוכן הספורט הבינלאומי "DAZN (דה זון)". במסגרת השת"פ מוצעים למשתמשי אפליקציית רשת 13 בטלוויזיות החכמות שני ערוצי ספורט אטרקטיביים: ערוץ קומבט המשדר מגוון רחב של קרבות אגרוף והאבקות וכן ערוץ כדורגל נשים.

זה לא הסוף? הבשורה המשמחת למעריצי "פאודה"
"אי אפשר כבר לראות את ערוצי התבהלה": היוזמה החדשה של הימין החילוני
 
"DAZN" מקבוצת אקסס שבבעלות איש העסקים לן בלווטניק (בעל השליטה ברשת 13) נחשב לאחד משירותי התוכן הספורטיביים המובילים בעולם עם מעל למאה מיליון צופים, מיליארד שעות תוכן ספורטיבי ושידורים ב-225 מדינות בשבע יבשות. החברה מחזיקה בין היתר בזכויות השידור של מותגי הספורט פופולריים, ביניהם ה-NBA, NFL, לה-ליגה, UFC, ליגת האלופות בכדורגל ופורמולה.
 
ענף הקומבט הפך לשחקן מרכזי בשנים האחרונות בעולם הספורט הבינלאומי עם מיליוני צפיות לאירועי הקרבות המרכזיים וענף כדורגל הנשים תופס תאוצה בספורט הבינלאומי עם מאות שידורים חיים, מיליוני צופים בכל משחק. בתחילת 2023, הצטרף הספורט הנשי למשחק הכדורגל הווירטואלי והפופולארי "FIFA".
 
יורם אלטמן, מנכ''ל רשת 13 מסר: ''שיתוף הפעולה בין רשת 13 לענקית התוכן "DAZN'' מגיע כחלק מחיזוק הקשר של הערוץ עם בעלי המניות שלו, זאת מתוך רצון לבסס את רשת כחברת מדיה גלובלית. מדובר בסנונית ראשונה מתוך שורה של מהלכים מתוכננים שמטרתם לספק לצופה הישראלי מגוון רחב של תוכן בינלאומי פופולרי לצד התכנים שהערוץ מייצר בשוק המקומי".