השבוע התקיימה הפרמיירה החגיגית לעונה השנייה של הדוקו-ריאליטי המצליח של HOT, "משפחת שדה". בני המשפחה האהובה – אלירז, אילנית, אלין, ליאם (ואריאה הקטנה שנשארה בבית) – נראו נרגשים מאי פעם. במהלך הערב סיפרו שדה ולוי ל-TMI על חשיפת החיים מול המצלמה, ההחלטה של אלירז שלא לתמוך בנתניהו והעיבוד הבימתי של "גולסטאר".

כאמור, סדרת הדוקו-ריאליטי "משפחת שדה" של HOT חוזרת בעונה חדשה ועוקבת אחר חייהם האישיים של בני משפחת שדה: אילנית, אלירז והילדים ליאם, אלין ואריאה הקטנה. במהלך העונה ניחשף לחייהם האישיים של בני המשפחה - החל מהפריצה של אלין וליאם לעולם המוזיקה, דרך החיפוש העצמי של אלירז עד לשיחות והטיפולים לגבי תוספת חדשה למשפחה.

מגיע לך מזל טוב נוסף, אתה מכריז היום על מכירת כרטיסים למופע של 'גולסטאר' פעם ראשונה ריאליטי הופך להיות על במה
שדה: "על הצגה נכון, מטורף גולסטאר בפעם הראשונה הופכת להיות גולסטאר לייב אחרי כל כך הרבה שנים, מעונה 2 שאני חושב שעשיתי כן, עונה שניה עברו איזה 10-12 שנה שהפורמט הזה בטלוויזיה ותמיד פוגשים אותנו ילדים, חבר׳ה צעירים, משפחות ומבוגרים לראות ולפגוש, ואף פעם אין את המפגש הזה אלא אם הם רואים אותנו בדרך אבל עכשיו זה מגיע והופך להיות...". 

לוי: "חנוכה ראשון שלך" 

שדה: "חנוכה ראשון שלי, נכון חנוכה ראשון שלי בחיים על הבמה עם הפורמט הזה זה הולך להיות פורמט שלדעתי הכי מצחיק בארץ וגם ליאם וגם אייל שם, זה שוב חוזר למשפחה כזה אין יותר טוב עם האנשים האהובים המוכרים ושאפשר אפילו לריב איתם קצת בצחוק ונקסט וקדימה ואחורה הכי מושלם שיש". 

אלירז, אתה היית מאוד מאוד מוכר כתומך של נתניהו, כרגע קצת שינית את דעותיך. מה היה הרגע שבו שינית? 
שדה: "אני אענה על זה קצר".

לוי: "וואו, שאלת שאלה שתגמר העונה של 'שדה' והוא ימשיך לענות את התשובה שיהיה ברור, ואני על עקבים אני אקצר, זהו קצר משפט אני מרשה על זה, משפט". 

שדה: "אני ימני, ליכודניק ואני מבקר את השלטון וטוב שיעשו כך כולם על כל מקורות הכוח". 

מה היה הרגע שבו החלטת? 
אילנית: "אני אסביר לך אין רגעים, יש מחשבה הבן-אדם חושב, כולנו חושבים יש בעד ויש נגד לא משנה באיזה צד אתה, גם בצד השני יש אנשים שמבקרים את הצד השני, ואוי ואבוי אם לא היינו כאלה".