חברים, עשינו את זה. חרף המצב החברתי המורכב, החום הקופח ושעות השינה שרק מתחילות להתקצר כי כבר קצת ויתרנו על לא להיות עייפים, עוד שבוע וקצת יש חופש. אמנם לכמה ימים בלבד, אבל חופש. ושבוע אחרי עוד קצת הפסקה מהכל. מה אתם אומרים שנתחיל את החג כבר עכשיו, לפחות לשלושה ימים? שימו את הטלפון בצד, זה הזמן לבינג' חגיגי.

לבד בבית | Levad BaBayit

הכירו את נתי ודודי צור (עדי אשכנזי ויוסי מרשק), זוג הורים לארבעה ילדים: מיקה, רוני, איה ונבו, שמחליטים שהם גדולים מספיק כדי להישאר בבית לבד כשההורים בחופשה קטנה וסמלית. בדיעבד, הם טועים. כדי לוודא שהבית לא יהפוך לתוהו ובוהו, שולחים ההורים את דוד זעתר (שחר חסון) לשמור על הרביעייה, וכאילו מרפי האזין לכל שיחות הטלפון המשותפות - נגיף מסתורי שמתגלה באי היווני מונע מבני הזוג צור לחזור הביתה. 

בדיוק כמו הסיוט הגדול ביותר של ההורים שהשאירו לבד את ילדיהם עם הדוד המוזר, כל מטר רבוע בבית הופך לזירה של בלאגן, ריבים, מסיבות ואוכל בכל מקום. גם במקומות שלא דמיינתם. שילוב מוצלח למדי בכל הנוגע לגיבוש בין האחים.

גילוי נאות: מדובר בסדרה שהחלה בכאן חינוכית. ומכיוון שמדובר בחומר כל כך חמוד ומוצלח ללא ספק, הוא צד את עיניי ברגע, ומאז הצטרפתי גם אני לצופים הרבים בשלל הגילאים. מצחיק, חמוד ומעביר את הזמן בנעימים, וכמובן מיועד לצפייה עם כל מי שתרצו סביבכם. העיקר שלא לבד בבית. סליחה על זה. 

לבד בבית (צילום: באדיבות כאן חינוכית,צילום מסך מתוך טריילר הסדרה)
לבד בבית (צילום: באדיבות כאן חינוכית,צילום מסך מתוך טריילר הסדרה)

ליגה ג' | Liga Gimmel

את הידע שלי בכדורגל, כמו שכבר סיפרתי לכם בהשתאות בעבר, רכשתי ממש לא מזמן בתקופת המונדיאל, ואחרי במשחקי נבחרת ישראל לנוער שכבשו את לבי, אחרי שכבשו שערים שלא תיארנו לעצמנו שנראה אי פעם על המסך. באופן מפתיע, עדיין סקרן אותי מספיק ללמוד עוד על עולם הכדורגל הישראלי, ומסיבה זו פצחתי בצפייה בדוקו שלפנינו.

בגדול, בשתי העונות הנ"ל תקבלו מבט מעניין על ארבע קבוצות כדורגל מליגה ג', הלוא היא הליגה החמישית בחשיבותה והנמוכה ביותר בנוף הכדורגל הישראלי, ועל דרכן המורכבת והעקלקלה לפסגה. 

גם אם אתם לא אוהבים כדורגל או ספורט באופן כללי, יהיה לכם מצחיק, מרגש ואפילו עצוב לעיתים, ואתם בעיקר הולכים ליהנות גם אם זה הדבר האחרון שחשבתם שתצפו בו.

ליגה ג' (צילום: צילום מסך, כאן 11,צילום מסך מתוך הטריילר)
ליגה ג' (צילום: צילום מסך, כאן 11,צילום מסך מתוך הטריילר)

סוף טוב | Happy Ending

ללונה ומינק, זוג יציב וחביב כבר שנה, לא חסר שום דבר בסיפור המתפתח שלהם. בדגש על שום דבר, בקטע קצת מוזר אפילו. בפועל, מסתבר שההפך הוא הנכון ושמספר דברים הם בכל זאת ברי שינוי. משהו אחד לפחות, ליתר דיוק. 

משהצעתה של לונה להפוך את המשוואה המונוגמית עם בן זוגה לקשר משולש נענית בחיוב, כל מה שחשבו השניים על עצמם ועל האהבה שלהם הולך לעבור אינספור גלגולים, בסופם יתקשו לזכור מה היו לפני. 

בניגוד לסרטים אחרים המביאים את בשורת הפוליאמוריה ומציגים תמונה אוטופית למדי, ב'סוף טוב' רואים גם את החששות, את גודל השינוי הכביר בחיים ואת האלמנטים שצריך לחשוב עליהם אם וכאשר קופצים לבריכה הלא מוכרת הזו. סוף סוף רואים את הצד השני של המטוטלת, וזה מרענן. 

סוף טוב (צילום: נטפליקס)
סוף טוב (צילום: נטפליקס)

טורפים | Predators

ואי אפשר בלי קצת בעלי חיים להרגעת הנשמה, ולהורדת הקצב לקראת סוף השבוע הבא לפתחנו. והפעם: צ'יטות, דובי קוטב ועוד כמה מהציידים החזקים בעולם, בניצוחו של האיש והקול, הלוא הוא טום הארדי.

חמישה פרקים בני 44 דקות בדיוק כל אחד, יצליחו להכניס אתכם למסע מרתק בשמורות טבע מסתוריות במרחק מיליון שעות טיסה, ואפילו יכירו לכם את כלב הבר האפריקאי, שטרם יצא לנו לראות בתיעוד כזה מוצלח.

טורפים (צילום: נטפליקס)
טורפים (צילום: נטפליקס)

6ixtynin9 

זה הזמן לדבר על הסדרה בעלת השם העלום שהצליחה למצב את עצמה כשיחת המסדרון החדשה בשבוע האחרון. בינינו, קשה לי להבין למה. 

בסדרה המשונה, תוצרת תאילנד, אנחנו פוגשים לראשונה את טום, המפוטרת בפתאומיות מעבודתה בחברת ביטוח. שנייה אחרי, היא מקבלת חבילה מסתורית על סף דלתה, ובאופן מוזר היא לא מסכימה פשוט לזרוק אותה ולהמשיך בחייה. כי אנחנו יודעים מה קורה למי שפותח חבילות שהוא לא מכיר. בדרך כלל זה לא משהו משיין. 

אז כן, כפי שחשבתם, טום פותחת את הקופסה, וחייה משתנים לבלי היכר. בדיוק כמו שזה נשמע. משטרה, ברון סמים ידוע, שלל אירועים פליליים וניבולי פה. ולא, זה ממש לא מיוחד או יוצא דופן, חוץ מהתאילנדית שמזמן לא שמעתי בטלוויזיה. סדרת פשע בנאלית להחריד המחדשת פחות ופחות בכל פרק שעובר. הייתי מוותרת על הצפייה, חבל שלא.

6ixtynin9  (צילום: נטפליקס)
6ixtynin9 (צילום: נטפליקס)