מגזין "רולינג סטון" פרסם היום (חמישי) תחקיר ארוך הטוען כי על הסט של תכנית הלילה בכיבובו של ג'ימי פאלון יש סביבה "רעילה".

אל תבזבזו את הזמן: הסדרה החדשה בנטפליקס בנאלית ולא שווה את הצפייה | ביקורת נטפליקס
"האולטימטום" עונה 2 עלתה לנטפליקס ואנחנו לא יכולים להיות משועממים יותר

לפי התחקיר, שמצטט 14 עובדים לשעבר ושני עובדים בהווה, במה שנודע כ"ימי ג'ימי רעים", הוא עלול להתפוצץ לעבר עובד על העבירות הקטנות ביותר או להיראות מבולבל בחזרות - שניים אומרים שפאלון היה שיכור בעבודה, וזוג אחר אומר שהריחו אלכוהול בנשימותיו במעלית. שמונה אחרים אומרים שהשתייה שלו מהלילה הקודם מילאה תפקיד גדול בקביעת איך יעבור היום. "כשמשהו לא היה בסדר, כולנו ידענו איך להתנהג אחר כך, וזה היה סוג של הימנעות מקשר עין ואל תעשה עוד טעות", אומר אחד העובדים לשעבר. המאמר גם טוען שפאלון ידוע בביצוע מתקפות אישיות במסווה של משוב.

בתקרית אחת שהוזכרה בסיפור, פאלון הטיח בעובד המחזיק בקלפי סימן במהלך הקלטת מערכון עם ג'רי סיינפלד. "זה היה מאוד מביך, וג'רי [סיינפלד] היה כמו, 'אתה צריך להתנצל בפניו', כמעט ניסה להפוך את זה לבדיחה", אומר עובד לשעבר. לפי הדיווחים, פאלון עשה זאת. "זה היה אחד הרגעים המוזרים אי פעם".

פאלון לא הגיב לכתבה, וגם אף אחד מתשעת הבמאים שלו ב-Tonight Show. קריסטי לי יאנדולי מה"רולינג סטון" הגיעה ללפחות 80 אנשים, ולמרות שרבים שיבחו את היכולות הקומיות של פאלון, "אף אחד לא הסכים לדבר "און דה רקורד" ולא היו לו דברים חיוביים לומר על העבודה על התכנית". NBC, הערוץ בו משודרת התכנית הגנה על התוכנית, אבל לא הזכירה את פאלון עצמו.