יומיים לאחר זכייתה של יובל מעתוק בגמר תוכנית "האח הגדול", סיכמה כתבת "וואלה" דורין אליהו את העונה בשיחה עם איריס קול בתוכניתה ב-103FM.

סתיו קצין בריב סוער עם זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק: "אני עשיתי את העונה"
‬יממה אחרי הגמר: יענקי גולדהבר מבלה בבר של חילונים לראשונה בחייו

אליהו התייחסה לפופולריות של סתיו קצין, שהייתה המתמודדת המדוברת של העונה, והגיעה למקום השני. "אפשר להקביל את זה קצת לחברה הישראלית. יש את מי שנמשך לדרמה ולכוחנות, סתיו בסוף לא מרשעת או קורבן.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"מצד שני יש אנשים שנורא מתחברים למי שמייצג ערכים ודרך ארץ, ואין כאן נכון או לא נכון. בסוף זו שאלה של למה אתה מתחבר. יש אנשים שאומרים שהם באים לקבל בידור, מצד שני הם מאוד מעריכים את מה שסתיו עשתה. יש כאלה שאומרים שדמויות כמו יובל מעתוק ויענקי הביאו להם נחת".

אליהו התייחסה גם לביקורות הצופים על העונה כולה. "ללהק ריאליטי זו עבודה מאוד קשה, אבל זה קצת חזר על עצמו. היו חמישה-שישה גברים בסך הכל באותו טייפקאסט, בסוף הם נפלו כמו זבובים אחד אחרי השנים. הנשים בבית לגמרי החזיקו את הדרמה על הכתפיים שלהן. המגוון היה הרבה יותר מעניין בשנה שעברה, היו אנשים מכל מיני קצוות של החברה".

עוד הוסיפה: "יענקי היה הבטחה מאוד גדולה, ואני חושבת שהוא בעצמו לא ידע לאן הוא נכנס. הוא הגיע למקום השלישי וזה מאוד מכובד. הוא הראה שכל אחד יכול לחיות על פי תפיסת עולמו, וזה לא מערער אותו. מעניין אילו בחירות יובל תקבל, אין לי ספק שנשמע על סתיו עוד הרבה. סתיו הולכת לעשות כל כך הרבה שיתופי פעולה, היא לא רק תעשה את המיליון אלא יותר".