חטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור כאן זכתה אמש (ראשון) בפרס החדשנות של הכנס הבינלאומי של תעשיית הברודקאסט והמדיה (IBC) שנערך באמסטרדם. פרס החדשנות בקטגוריית התוכן ומעורבות גולשים בזמן אמת הגיע הודות לשיתוף הפעולה המוצלח של חטיבת הדיגיטל עם מוצר האנגייג'מנט החדשני Sportbuff במהלך מונדיאל 2022 ובאירוויזיון 2023. התאגיד התמודד בתחרות מול הרשתות הבינלאומיות Sky Sports, TNT sports ו-Sport TV.

התמימות אבדה: "בואו לאכול איתי הרגישה כמו כניסה לאח הגדול"

Sportbuff הוא מוצר שמיועד ליצירת מעורבות גולשים (Engagement) בזמן אמת במהלך שידורי ספורט. בעקבות שיתוף הפעולה הפורה במשחקי הגביע העולמי בקטאר בנובמבר האחרון, יזמו אנשי אגף המוצרים בחטיבת הדיגיטל את הטמעת הפיצ'ר גם במהלך שידורים שאינם אירועי ספורט כמו תחרות האירוויזיון או במשדרי בחירות. המוצר של Sportbuff מאפשר העלאת ותזמון מידע כמו חידונים, סקרים, צ'אט גולשים, טבלת זוכים והפניות על גבי השידור החי בפלטפורמות הדיגיטליות של התאגיד – אפליקציית המובייל ואתר האינטרנט. 

השימוש היצירתי והשנון של אנשי התוכן והסושיאל של חטיבת הדיגיטל הביא למעורבות גולשים שהגיעה ליותר מעשרת אלפים משתתפים בכל שאלה או הפעלה (Buff) על גבי השידור החי ולמאות אלפים שנחשפו בכל משדר. 

כנס IBC הוא הפורום הבינלאומי המוביל בו תעשיית המדיה, הסטרימינג והטלוויזיה חולקים ידע, אתגרים וטכנולוגיות חדשות. פרס החדשנות של IBC נחשב לתעודת מצוינות לדרך בה גופי מדיה מאמצים ומטמיעים טכנולוגיות חדשות שמנגישות תוכן ישירות לגולשים בדרך הנוחה להם ומסייעת במתן ערך נוסף לשידור החי. 

סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל, תומר ברנד: ״אנחנו גאים להוביל בכל הנוגע לחדשנות דיגיטלית, ומבטיחים שפע של מוצרים דיגיטליים פורצי דרך גם בשנה הבאה״. 

מנכ"ל ומייסד Sportbuff, בן אכיליאס, אמר בעקבות הזכייה: "אנו מאוד נרגשים לעבוד עם שותף חדשני כמו תאגיד כאן, שמשנים את הדרך שבה צופים צורכים ספורט ואירועי בידור".