הכוכב שהיה מוכר בזכות סדרת המשטרה המצליחה שרצה במשך 20 שנה ברשת CBS וסדרת הריגול הפופולרית  "The Man from UNCLE" מת בגיל 90. מפיקי הרשת מסרו בהצהרה: "שחקן וסופר מחונן, ואהוב על רבים ברחבי העולם".

השחקן דיוויד מקאלום, שהפך לכוכב בסדרת הריגול המצליחה המצליחה "The Man from UNCLE" ("שם קוד מ.ל.א.ך") בשנות ה-60 והופיע הטלוויזיה המשטרה הפופולרית NCIS שעלתה ב-2003, הלך לעולמו. הוא היה בן 90.

מקאלום מת ביום שני מסיבות טבעיות, מוקף במשפחה בבית החולים הפרסביטריאני בניו יורק, כפי שמסרה CBS, בהצהרה: "דייוויד היה שחקן וסופר מחונן, ואהוב על רבים ברחבי העולם. הוא ניהל חיים מדהימים, והמורשת שלו תמשיך לנצח דרך משפחתו ואינספור השעות בקולנוע ובטלוויזיה שלעולם לא ייעלמו".

מקאלום, יליד סקוטלנד, החל את הקריירה שלו על המסך בשנות השישים, והפך לכוכב בזכות הצלחת סדרת הריגול משנות השישים "The Man from UNCLE" ("שם קוד מ.ל.א.ך") שזכתה לעיבוד מחודש בסרט מ-2015 בבימויו של גיא ריצ'י.

הוא שיחק מגוון רחב של תפקידים בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה, החל מ"יוליוס קיסר" של שייקספיר בסנטרל פארק בשנת 2000 ועד לקולו של פרופסור פרדוקס בסדרת הטלוויזיה המצוירת "בן 10: חייזר אולטימטיבי", עשור לאחר מכן.

מקאלום זכה לתהילה מחודשת כשגילם את ד"ר דונלד 'דאקי' מלארד, פתולוג, חוקר מקרי מוות והיסטוריון בסדרה המשטרה המצלחה NCIS". המפיקים הבכירים של הסדרה סטיבן ד. בינדר ודיוויד נורת' מסרו בהצהרה לתקשורת: "במשך יותר מעשרים שנה, דיוויד מקאלום התחבב על קהלים ברחבי העולם כשגילם את החכם, המוזר, ולפעמים החידתי, ד"ר דונלד 'דוקי' מלארד".