"אהבה גדולה מהחיים" - סדרת דוקו שיצרה וביימה נסלי ברדה, מביאה את סיפורי האהבה הגדולים שהצליחו כנגד כל הסיכויים והזוגות שהפכו לבלתי נפרדים. בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" לפרק מיוחד, שישודר הערב אחרי החדשות, ובו נחשף סיפורה אהבה בלתי ייאמן שנסגר אחרי שלושה עשורים.

הסיפור הבלתי נתפס של טלי ומייק מזניק לראשונה בתולדות הסדרה את נסלי ברדה לצד השני של העולם כדי להווכח במו עיניה שהוא אמיתי. 

אירוע שקורה לגיבורי הפרק לפני שלושים שנה מוביל לרכבת הרים של התרחשויות דרמטיות - לאהבה ענקית חוצת עשורים ויבשות ולהחלטה מטורפת אחת של בני הזוג - להתחתן אפילו לפני שנפגשו זה עם זו. המפגש הראשון והמרגש מתרחש מול עיני המצלמה שלנו מוביל לסוף מהסרטים אבל אמיתי לחלוטין.

"כבר הייתה טבעת, כברה הייתה הזמנה ושמלה", מספרת טלי לברדה. "ואז היה איזה עניין שם בערב טעימות, משהו בין ההורים. האבא שלו דרש משהו שפתאום יצא ואני לא הסכמתי לזה, ובאותו רגע אבא שלו הודיע שאין חתונה. הוא נעמה אל השולחן ואמר: 'הילדים החליטו, אבל אני זה שקובע'".

"הוא ישב שם שקט ונבוך ולא אמר מילה, גבר שאת חושבת שאוהב אותך מאוד, לא עושה את הצעד, את הצעד קדימה, לא מובן להילחם עלייך. לא מוכן להגיד מילה. האהבה מתפוצצת לי בפרצוף חודש לפני החתונה, עד כסף. אני הרגשתי שאני צריכה להעלם מהשטח, ממש לברוח".