מי יהיה עמוס תמם ההודי? חברת YES מכרה את זכויות השידור באמצעות זרוע ההפצה שלה, yes סטודיוס, לדרמת הפשע המצליחה שלה, המדובב, לרימייק בהודו. אז בקרוב מיליארד וחצי הודים הולכים להכיר את הדמויות של עמוס תמם, אור בן מלך ואניה בוקשטיין.

המדובב היא דרמת פשע מצליחה בהפקת שולה שפיגל ודנה עדן. בעונתה השנייה של הסדרה ששודרה בשנה שעברה התרחשה העלילה על רקע הבחירות המקומיות לראשות העיר.

אסא כץ (אור בן מלך) חופשי  מאחיו דויד (עמוס תמם) אבל מרוסק נפשית. הוא התנתק מהעולם, מצא עבודת יום שחורה וגר בדירת שיכון מתפרקת ששייכת לו ואחיו. ואז, דויד יוצא מהכלא, והחיים של אסא נכנסים שוב לסחרור. דויד יוצא חסר כל, נחוש לחזור למעמדו הקודם כיזם נדל"ן מצליח, כשלצדו חבריו הטובים יניב ומאור. הניסיון לחזור לעסקים בא על חשבון אחיו הצעיר, שוב, מה שמהווה את יריית הפתיחה למערכה נוספת, דרמטית ומדממת בין האחים. המפתח לניצחון של שניהם היא סופי סברדלוב כץ, אשתו לשעבר של דויד (אניה בוקשטיין). בשלוש שנים שעברו סופי הוכיחה את עצמה כיזמית נדל"ן חזקה וממולחת. כעת היא מסמנת לעצמה מטרה חדשה – ראשות העיר.

דויד מבין ששיקום המעמד שלו עובר דרך אשתו לשעבר, ולמרות שהיא זו שגרמה למעצרו הוא מבין שהוא חייב ליישר איתה את ההדורים. לצד אסא, שנחוש להרוס את דויד נמצא חבר מהעבר הרחוק בכלא. אלא שבין השניים שורר סוד אפל שמרחף כמו צל כבד מעל אסא, שכן אם ייחשף, הוא עלול למוטט את כל העולם של המדובב. בהשתתפות: אור בן מלך, עמוס תמם, אניה בוקשטיין, עידית טפרסון, סיון שטיבי, ועוד. יוצרי הסדרה: אדם ביז'נסקי, עמרי שנהר, דנה עדן.

תסריטאים: אדם ביז'נסקי, עומרי שנהר במאי: אריאל בנבג'י  הפקה: דנה עדן ושולה שפיגל.