מבצע חרבות ברזל: הלחימה בדרום נכנסת אל השבוע השני, כשבצד הישראלי למעלה מ-1,400 נרצחים. ביוזמת YES, אנשי תרבות רבים התגייסו בימים האחרונים להרמת המורל הלאומי והעברת מסרים של תקווה.

הרוג ופצועים מפגיעה ישירה בצפון; הירי לדרום התחדש לאחר שעות | היום התשיעי למלחמה
הזמר עידן רייכל ספד לחברו רועי לוי ז"ל ונשבר בשידור חי

השחקן יובל סמו אמר בסרטון מיוחד: "היי, לכל הגיבורים האמיתיים בסדים ובמילואים, שולח חיבוק ונשיקה, אבל לא בפה, בלחי. משהו כזה כיפי".

יעקב זאדה (פאודה) הוסיף: "לכל חיילי צה"ל, לכל הלוחמים שנמצאים עכשיו בגבולות ושומרים עלינו, לכל התושבים בעוטף עזה, אני שולח לכם הרבה אהבה, אנחנו אוהבים אתכם ומחזקים אתכם, תמשיכו בעבודה שלכם".

יובל סמו (צילום: YES)

השחקן עוז זהבי סיכם: "עם ישראל היקר, בימים אלו שמשפחות הקורבנות והניצולים בוכים ביום ובלילה. והאזרחים נותנים עזרה נותנים תרומות במהלך היום בלילות גם הם בוכים. חשוב לזכור, בגוף האנושי כשעצם נשברת, עם טיפול טוב - העצם הזו חוזרת להיות הרבה יותר חזקה. 

"האיחוי שלנו זה אנחנו. אנחנו הדבק, המאחד, אנחנו ביחד נאחה את השבר ונקום חזקים יותר, שאפילו כמה כזו כמו שקיבלנו לא תשבור את העצם הזו, לא ישברו אותנו, אנחנו חזקים, מרגישים את זה בכל הארץ. שולח חיזוקים לצה"ל ולכוחות הביטחון לאזרחים בעורף, למשפחות שמחכות, למשפחות הניצולים ומשפחות החטופים, לכל ילד וכל ילדה, אני אוהב אתכם ויחד ננצח".