פאודה של ההסברה: מאמצי ההסברה של ישראל בתקופה הקשה של מבצע "חרבות ברזל", שנפתח בעקבות מתקפת טרור רצחנית בעוטף עזה ממשיכים, ופעמים רבות אלו שמצליחים ליצור אפקט הסברתי הם לא הגופי הממשלתיים אלא דווקא מובילי שחקנים ואמנים. כוכבת הסדרה המצליחה "פאודה" רונה לי שמעון התראיינה למגזין החדשות ההודי ANI על האירועים האחרונה ואמרה על חמאס: "אחת הזוועות הנוראיות ביותר אי פעם בתולדות העם שלי''.

"אני חושבת שקודם כל אני וכל מי שאני מכיר בישראל, כל אזרח, כל אזרח בישראל תומך עכשיו בעניין של קודם כל להחזיר את החטופים. אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להחזיר אותם", אמרה השחקנית בת ה-40.

"אנחנו תומכים בצבא. אנחנו דואגים לצבא שלנו. אנחנו באמצע מלחמה", הוסיפה שמעון. "זה יהיה עוד יותר רע להרבה אנשים, הרבה חיי אדם, אבל אנחנו הולכים לנצח. אנחנו מתכוננים והדבר הראשון שאנחנו עושים זה להחזיר את בני הערובה שלנו".

כשנשאלת האם היא מאמינה שחמאס ישחרר את החטופים. השחקנית אמרה, "אני לא. אני באמת מקווה שכן. אז, אני חושבת שזה מה שכל אומה על פני כדור הארץ צריכה להתערב ולעשות כל שביכולתה כדי להחזיר את האנשים שלנו".

היא הוסיפה עוד, "יש להם אנשים, לא רק ישראלים, לא רק אנשים יהודים. הם מחזיקים אנשים מ-36 מדינות מרחבי העולם. הקהילה העולמית חייבת להתאחד כדי להביא את החטופים האלה הביתה''.

שמעון, הידועה בעולם בזכות תפקידה בתוכנית הפופולרית "פאודה" של נטפליקס, התבטאה וגינתה בחריפות את ההתקפה של חמאס על ישראל ואמרה: ''אעשה הכל כדי להבטיח את נצחונה של ישראל. בכנות. אני מרגישה אסירת תודה על שיש לי בת ברית, בעלת ברית יפה כמו הודו". 

"הודו היא אחד המקומות האהובים עלי על פני כדור הארץ", סיפרה שמעון. "אני אוהבת את האנשים שלה. אני באמת יכולה להבין למה הדבר הראשון שעשיתם היה לגנות את הפעולה הנוראה של 7 באוקטובר בישראל. לא הייתי מצפה לפחות, אבל אני רוצה לומר בהכרת תודה רבה בלבי. אני חושבת שהדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבורנו הוא לגנות את הטרור הנורא הזה ולעמוד לצדנו".

השחקנית בת ה-40 כינתה את חמאס  על כל בני הערובה שהוחזקו על ידי הפלסטינים