בכל שבוע ישתתפו בתוכנית "יהיה טוב" בכאן 11 מרואיינים בולטים מתחום הביטחון, הפוליטיקה והתרבות. במרכז התוכנית תשודר כתבת דוקו מרכזית של אסנהיים, יוצר דוקומנטרי מהמובילים בארץ, עם סיפור בולט ואקטואלי.

שבעתם מהפאנלים הקבועים? קיימת טלוויזיה מעט אחרת במרחק לחיצה בשלט

בראיון ל"מעריב אונליין" מספר אסנהיים על התוכנית החדשה, והצורך לשלב בין השיח על הלוחמה לשיחות עם אנשי בידור, על הסיבה שבגללה הוא לא חושב שזה הזמן הנכון לתחקירי עומק ומסביר מה הוכיחו האירועים האחרונים בהקשר של שילוב נשים בתפקידי לוחמה בצה"ל.

באולפן יתראיינו גיבורי השעה, אנשי תרבות בולטים, ואמן מוזיקלי עם שיר מיוחד שהכין עבור התכנית. בתוכנית הראשונה, שתשודר הערב לאחר מהדורת החדשות בכאן 11, יתארחו בין היתר העיתונאית סימה קדמון, מיוצרי סדרת הדוקו של כאן - "האחת".

עמרי אסנהיים בתוכניתו החדשה ''יהיה טוב'' בכאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)
עמרי אסנהיים בתוכניתו החדשה ''יהיה טוב'' בכאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)


כתבת הדוקו המרכזית בתוכנית תביא את סיפורה הבלתי נתפס של משפחת תיבון מנחל עוז, שמתראיינת לראשונה בהרכב מלא. עוד יתארחו באולפן - קרן מור ונועה קולר, כוכבות "קופה ראשית", שנמצאות יום יום במפגשים בשטח עם משפחות תושבי הדרום, ולצד אלה ריאיונות ואורחים בולטים נוספים.

ספר מה צפוי לנו בתוכנית החדשה? איך משלבים בין תוכן קל יותר ושיחות עם שחקנים וזמרים לבין שיחות מלחמה בימים סבוכים אלו?
"אנחנו הולכים להביא קול קצת אחר, בטון אחר, תכנית קצת שונה: ראיונות בלעדיים, הישגיים, כתבות מהשטח אבל גם מוזיקה מנחמת, ושיחות עם אנשי בידור. אני חושב שיש עכשיו מקום לקול קצת אחר, מזה, החשוב כשלעצמו, שמושמע שוב ושוב באולפני החדשות".

אתה מרגיש שאחרי שבועיים במלחמה לקהל נמאס מהפאנלים של החדשות 24/7 ומחפשים משהו אחר?
"אני לא בטוח שלקהל נמאס מחדשות, וגם אנחנו כמובן לא נתנתק ממה שקורה ונהיה מחוברים כל העת. אבל אנחנו באים להציע גם משהו אחר. מפלט שונה ממה שמקבל הצופה מדי ערב באולפני החדשות. זאת אחת הסיבות שהתכנית הזאת גם לא תשודר מאולפן חדשות, אלא מאולפן אחר, עם מראה שונה".

אלוף במיל' נועם תיבון (צילום: באדיבות כאן 11)
אלוף במיל' נועם תיבון (צילום: באדיבות כאן 11)

אתה חבר מערכת "עובדה", לדעתך זה הזמן לתחקירים נוקבים על המחדל או שזה צריך לחכות לאחרי המלחמה?
"אני חושב שאפשר לחכות עם התחקירים העמוקים. לא בגלל שהם לא חשובים, אלא בגלל שאין באמת את מי לשאול עכשיו, ומידע חלקי, אינטרסנטי, עלול להטות את התמונה. כן, יש מקום לביקורת, גם כשיורים. זה לא סותר".

אחרי הסדרה על סיירת מטכ״ל: חושב שיש הבדל בין הלוחמים והגנרלים של אז והיום?
"ממה שאני פוגש, וממה שאני רואה בטלוויזיה, אני חושב שיש לנו אחלה דור: נחוש, מאמין בצדקת הדרך, אריות אמיתיים. אפרופו סיירת מטכ"ל ושאלת שירות הלוחמות שם, אני חושב שהתפקוד המעולה של הנשים הלוחמות במלחמה מוריד סופית את השאלה האם הן ראויות או לא".

תכין פרק נוסף על פעילות היחידה במלחמה הנוכחית?
"לגבי הפרק הנוסף על סיירת מטכ"ל? מהסיפורים שאני שומע על הקרבות שהם ניהלו ביום הראשון למלחמה - נדמה לי שאחד לא יספיק".