סג"ם אדר בן סימון, בת לארז וזהבה בן סימון, בת 20 בנופלה, היא אחת מחללי צה״ל במלחמת ״חרבות ברזל״. היא שירתה כמפקדת מחלקה בבא"ח העורף בבסיס זיקים והייתה לוחמת חילוץ והצלה בפיקוד העורף. בן סימון נהרגה ביום הראשון ללחימה, כאשר הסתערה וחתרה למגע בגבורה מול המחבלים שחדרו לבסיס. 

"מקום לביקורת, גם כשיורים. זה לא סותר": עמרי אסנהיים חוזר בתוכנית חדשה
מפגש מיוחד בלייב: כוכבת "כמעט מלאכים" במפגן תמיכה בישראלים
 
״מאז ומתמיד, אדר חלמה להיות לוחמת - היא באמת הגשימה את חלומה ומתה ככזאת״, מספרים קרובי משפחתה. ״ביום שבת האחרון, במהלך עוד סגירת שבת שגרתית בבסיס, אדר הייתה אחת מהקצינים והקצינות שהובילו את קורס הטירונים בבסיס זיקים. כאשר אדר והמפקדים שהיו לצידה גילו שמחבלים רבים חודרים אל הבסיס - הם החליטו ללא ספק, קודם כל להגן ולשמור על הטירונים שהם פיקדו עליהם״.

צפו:

ריטה ואחיה של סג"ם אדר בן סימון (צילום :באדיבות קשת 12)

שלושת אחיה של בן סימון הגיעו אתמול (שבת) לתוכנית "יחד ננצח" בקשת עם אדווה דדון ואופירה אסייג ב"קשת 12", וסיפרו על האירועים. בנוסף הגיעה הזמרת ריטה, שהתבקשה לבצע את השיר "קחי לך" בהלוויתה של בן סימון.

"שלום אהובים שלי, אני חייבת לחבק אתכם סוף סוף", אמרה ריטה. "באתי לכאן כדי לשיר. התבקשתי על ידכם שאבוא לשיר בלוויה, אבל זו הייתה לוויה אחר לוויה וקיצרו את כל הלוויות ולא היה אפשר", סיפרה הזמרת. 

"ידענו שניפגש מתישהו, הבטחתי לכם. זהבה הייתה מאוד מרגשת כששרה בלוויה לאדר את 'קחי לך'", הוסיפה ריטה. "היא הייתה מדהימה, תדעו לכם שבסופו של דבר אתם האנשים שנותנים לנו את הכוחות להמשיך הלאה. דיברתי עם זהבה והמשפחה ואמרתי להם שהם חייבים להיות חזקים כי הם יקימו משפחה ויבואו ילדים לעולם. הם צריכים להיות חולמים ומגשימים. אני בטוחה שזה יקרה כי קורצתם מחומר חזק מאוד".