נציב פניות הציבור של הרשות השנייה דוד רגב, הגיב היום (שני) לסערה שנוצרה סביב דבריו של הכתב לענייני פלסטינים של חדשות 12, אוהד חמו, שפרסם תחילה דיווח פלסטיני לפיו ישראל אחראית על הפיצוץ בבית החולים בעזה, ובהמשך סייג את הדברים. 

"מצפייה במהדורת החדשות עולה כי בשלב הראשון של הדיווח ציטט חמו, את דיווח החמאס לפיו צה"ל הוא זה שירה לעבר בית החולים אך מבלי שייחס את הדיווח לחמאס. אחר כך הוא סייג את הדברים, וכמוהו עשו המשתתפים האחרים בדיון. בהמשך הערב וככל שגבר החשד כי מאחורי הירי עומדים הפלסטינים עצמם, בא הדבר לידי ביטוי בדבריהם של המשתתפים בדיון באולפן. בסוף הערב אף הוצג תיעוד של הירי הכושל, ושודר הדיווח הרשמי של צה"ל כי מדובר בירי פלסטיני כושל. למחרת הוסיפה ודיווחה חברת החדשות על האירוע ושידרה את הודעת דובר צה"ל בנושא, וחמו אף חשף סרטון המוכיח כי מדובר בירי כושל של מחבלי הג'יהאד האסלאמי", כתב רגב בתגובה לפנייה של ארגון "בצלמו".

רגב הדגיש כי "הקטע שעליו התבססו פונים רבים הוא קטע קצר וחלקי מהשידור הארוך שבמהלכו הסתייגו המשתתפים מהדיווח הפלסטיני. בקטע זה נראה חמו אומר כי צה"ל הפציץ את בית החולים. למחרת הוסיפה ודיווחה חברת החדשות על האירוע, ושידרה את הודעת דובר צה"ל בנושא, וחמו חשף סרטון המוכיח כי מדובר בירי כושל של הפלסטינים עצמם". 

כזכור, מיד לאחר הסערה, כתב חמו: "זו הייתה טעות לא מכוונת ואני מצר עליה, ולראייה זה לא נכתב על המסך או ב-N12 ומיד אחר כך סייגתי את הדברים ולשמחתי הוכח שאכן היה זה ירי פלסטיני. יחד ננצח".