מעל תשעה מיליון צפיות בטוויטר: ביל מאהר, קומיקאי אמריקאי ותומך נלהב של ישראל, עסק אתמול (שבת) בתכניתו הנצפית "זמן אמיתי" בנושא הסכסוך הפלסטיני-ישראלי ומלחמת "חרבות ברזל"

"ברהנו, הכסא שלי רועד": בחדשות '12' לא נותרו אדישים למטח לנווה אילן

במונולוג חוצב להבות ומושקע, שכלל הצגת תמונות ומפות מגוונות, עסק מאהר בסלוגן הפרו-פלסטיני השגור: "מהנהר ועד הים- פלסטין תהיה חופשית" ואמר: "הפלסטינים צריכים לדעת שהמנהיגים שלהם והאידיוטים השימושיים בקמפוסים שקוראים לעצמם 'בעלי ברית', לא עושים טובה לאף אחד בשימור המיתוס של 'מהנהר ועד היום'. לאן אתם חושבים שישראל הולכת? אזהרת ספוילר: לשום מקום".

בנוסף, בהמשך דבריו סיפר על ההיסטוריה היהודית והזכיר כי יהודים גורשו ממקום מושבם לכל אורך ההיסטוריה, גם מארצות ערביות מינימוקים אנטישמיים וגזעניים. "מה שקורה לפלסטינים היום הוא נורא, ולא רק בעזה אלא גם בגדה המערבית. מלחמות מסתיימות במשא ומתן, אבל קשה לשאת ולתת כשעמדת המיקוח של הצד השני היא 'שכולכם תמותו ותיעלמו'", מסר. "טיהור אתני עובד לשני הכיוונים", הוסיף.

"מה שקורה לפלסטינים היום הוא נורא, ולא רק בעזה אלא גם בגדה המערבית", אמר. "מלחמות מסתיימות במשא ומתן, אבל קשה לשאת ולתת כשעמדת המיקוח של הצד השני היא 'שכולכם תמותו ותיעלמו'", הדגיש.