מלחמת חרבות ברזל: סרן (במיל) שאול גרינגליק, שנפל היום (שלישי) בקרב בצפון ברצועת עזה, הגיע במהלך המלחמה לאודישן של "הכוכב הבא", שלושה שבועות בלבד לפני שנפל בקרב. גרינליק הגיע לאודישן במהלך שירות המילואים, וביצע את השיר "עטלף עיוור" של חנן בן ארי, כשהוא עדיין במדים.

נשבר הלב: שלושה לוחמים נוספים נפלו בקרבות ברצועת עזה
טילי נ"ט ובורקן בצפון: תשעה חיילים נפצעו, אחד במצב קשה 

מוקדם יותר היום נמסרה למשפחתו של גרינליק בן ה-26 מרעננה, קצין במילואים בחטיבת הנח"ל, הודעה על נפילתו בקרב ברצועת עזה. בקרב שבו נפל נהרג גם רס״ן שי שמריז, מ"פ בחטיבת הנח"ל, ונפצעו באורח קשה קצין נוסף ושני לוחמים.

מ"קשת 12" וחברת "טדי הפקות" שמפיקה את תוכנית "הכוכב הבא" נמסר: "משפחת קשת 12 וטדי הפקות כואבים את מותו של שאול גרינגליק, קצין לוחם בחטיבת הנח"ל שנפל היום בקרב בצפון רצועת עזה. שאול השתתף בעונה הנוכחית של הכוכב הבא וריגש את כולנו. אנו מוסרים תנחומינו ומשתתפים בצערם העמוק של בני המשפחה והחברים. הפרק הבא של הכוכב הבא יוקדש לשאול".

שופט התוכנית עדן חסון ספד לו: "לא, אני לא רוצה להאמין. מה זה העולם הזה? איזה איש מדהים, שנון, זמר מעולה, זכיתי להכיר אותך מעט".

גם השופט רן דנקר ספד לו: "רואה את החדשות וכבר לא מסוגל. קשה להאמין שלפני רגע שרת מולנו, המוזיקה שלך, השירה שלך, והעיניים שלך נחקקו בזכרוני. אין לי מילים".