בצל המלחמה שהפכה את עולמנו לפני כמעט שלושה חודשים, בשבת האחרונה החלפנו שנה אזרחית וציינו את בואה של 2024 בחוסר מצב רוח. כמובן שגם את הרגע המכונן פתחנו במטח של חמאס ליישובי הדרום, השפלה והמרכז, כדי שנישאר בטעם של עוד גם אחרי ששנת 2023 עשתה לנו טובה והתנדפה מהאוויר. בארץ נהדרת, כמיטב המסורת, לא פספסו את החגיגה המהולה בטעם מר. ובואו נודה על האמת, זה בדיוק מה שהיינו צריכים.

התחרות מתרחבת: רשת i24NEWS תשיק ערוץ חדשות בעברית
"שלא יזלזל בי": "אופירה וברקו" בתגובה ראשונה אחרי הפרידה | צפו

באופן מתבקש כמעט, הגיח ראש הממשלה בנימין נתניהו אל האולפן כשהוא עוטה את גוון הברונזה שעיטר אותו במסיבת העיתונאים שערך, לצדו השרים יריב לוין, דודי אמסלם ואורית סטרוק, שמחו בתוקף על החלטת בית המשפט העליון באשר לעילת הסבירות. אה, וכמובן הזכירו לנו שמלאו שנה לממשלה שלא הוסיפה לנו נחת נוכח הקיטוב הלאומי הנוכחי. 

ארץ נהדרת (צילום: צילום מסך, קשת 12)
ארץ נהדרת (צילום: צילום מסך, קשת 12)

אישיות פוליטית שהצליחה להפתיע אותנו ללא ספק השבוע הייתה השרה לשעבר גלית דיסטל־אטבריאן, שהודתה בגילוי לב כי היא מתחרטת על התנהלותה סביב חילוקי הדעות הרבים במדינה. אתמול היא שבה לסיבוב שני של וידויים, וגילתה את האמת המלאה מאחורי גרסתה. בערך. צפה מן הצד שר החוץ החדש ישראל כ"ץ, שהצטייד בעציץ תואם. 

דרמה נוספת שהיינו עדים לה, לא בגזרה הפוליטית, הייתה ההודעה בדבר פירוק הצמד אופירה וברקו, זאת לאחר שאייל ברקוביץ' החליט לנדוד לערוץ המתחרה. אתמול לא אמרו השניים נואש, וחזרו לאולפן כדי ללבן את העניינים בפעם האחרונה. זה לא עבד, בלשון המעטה. 

אגב, זוכרים את החות'ים שהחליטו משום מה להצטרף למלחמה נגדנו? אז בקמפיין מיוחד, השיקו שני נציגיהם הנאמנים את חברת הספנות החדשה שלהם, הכוללת בופה עשיר של, איך לא, לחוח, ואפילו אתנחתא אמנותית נפלאה – ביצוע משותף לשיר 'חות'ים' לצד זאב נחמה ותמיר קליסקי מאתניקס. כמו תותים, אבל עם הרבה יותר מכונות של מלחמה. 

מהרגע בו ראיתי את הפרומו המבשר על מערכון נוסף בכיכובו של אשר נהג המונית עם החטופים ששוחררו, ידעתי שזה יהיה הרגע המכונן בתוכנית. וכך היה. בהחלטה אמיצה ומרגשת, החליטו בארץ נהדרת לשלב את מיה ואיתי רגב, אלה ודפנה אליקים בליווי אמן מעין צין, גלי טרשנסקי ושני גורן בנסיעה עם אשר ברחבי הארץ, והשאר היסטוריה.

היה מצחיק, וגם עצוב, ואבסורדי כי מי בכלל חושב שייצא לו לחוות דברים איומים כאלה בימי חייו. אבל הגיבורים הללו הוכיחו שאפשר לצחוק על הכל, בדיוק כמו שאפשר לכאוב. וכן, זה הזמן להחזיר את כולם הביתה. ויפה שעה אחת קודם.