ע"פ הסקר, ערוצי הברודקאסט המסורתיים הישראליים הם המקור העיקרי למידע חדשותי בימים אלה (65%). זאת, למרות השימוש הרחב ברשתות החברתיות והשינויים הגוברים בדפוסי צריכת התקשורת
ערוצים אלה נתפסים כאמינים ביותר בעיני הציבור (61%), כאשר הפרמטרים החשובים ביותר למתן אמון באמצעי התקשורת הינם אמינות ושקיפות בדיווחים (39%), הרכב הפרשנים והכתבים (18%) ותחושת האובייקטיביות והאיזון (16%)
כמחצית מהציבור סבור כי ישנם דברים שעדיף להימנע מהצגתם בתקשורת, גם אם עברו צנזורה.
במקום השני, הציבור פונה לאתרים ולאפליקציות של ערוצי הטלוויזיה לטובת מידע חדשותי ולאחריהם הרשתות החברתיות תופסות את המקום השלישי (44%) כמקור חדשותי. חלק קטן מהציבור (16%) פונה לערוצים הזרים לקבלת מידע חדשותי, על אף שרבים סבורים כי הערוצים הזרים מתאפיינים בפייק ניוז (48%) ובמתן מידע חלקי (39%).
הסקר נערך באמצעות מכון מדגם בחודש נובמבר 2023, בקרב כ-1,000 מרואיינים הצורכים חדשות, מתוך מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל.