עמרי אסנהיים, במאי ועיתונאי התוכנית עובדה, פרסם היום (חמישי) ברשת X (לשעבר טוויטר) כי הוא מתכוון להגיש תביעה נגד פובליציסט "הארץ" חיים לוינסון, לאחר שכינה את אסנהיים "כתב חצר של גלעד", בהתכוונו לגלעד אך, מנכ"ל תנועת "עד כאן" ומארגן מחאת המילואימניקים.

״לא נאה לך - צא מהאולפן״: עימות חריף באולפן חדשות 13 בין אלמוג בוקר לגיל תמרי
ערוץ 14 צריך לדאוג? זו הסיבה שהצופים מעדיפים את קשת ורשת | סקר

"ערב טוב חיים, במידה ולא תתנצל על דרך הביטוי שלך בטוויטר כלפי, אאלץ להוציא לך התרעה לפני תביעת לשון הרע. אסנהיים", כתב במאי עובדה ללוינסון, שהשיב "כרצונך ידידי, רק תעשה טובה, תגיש את התביעה בשלום תל אביב".

לכך ענה אסנהיים "מבטיח שזה יהיה בתל אביב. ערב טוב". 

כאמור, מוקדם יותר היום הגיב לוינסון לראיון של אסנהיים ורוני קובן עם רס"ן במיל' גלעד אך וסרן במיל' עומר פצניאש, שכעת מארגנים מחאה בעד גביית מחיר טריטוריאלי מחמאס ברצועת עזה.

"אני מבין שאסנהיים הוא כתב החצר של גלעד אך מזה שנים רבות, אבל רוני קובן לא יכול להעיר שלא מדובר במילאומניקים אלא בפעילים פוליטיים מחוברים וממומנים שעושים ספין של מחאת מילאומניקים אותנטית למטרות פוליטיות?", כתב לוינסון.

לכך הגיב אסנהיים: "אתה ילד נזלת קטן שעושה טלוויזיה גרועה ועצלנית, ומתמחה בעיתונות טוויטר רעילה. בפעם הבאה שאתה מזכיר את המילה עיתונאי והשם שלי לידה, זכור נא להשיל נעל מהרגל". 

"תשמע עומרי, אני לא יודע על מי עובד הדימוי מכ"ים האלה מהאייטיז, אבל בטח לא עלי", השיב לוינסון. "להיפך. אני נהנה מזה. לגופו של עניין, שימשת במה לספין פוליטי, שאתה מסתיר ממאזינך הרקע. גלעד אך הוא אולי גם מילואימניק, אבל לפני זה פעיל פוליטי עם רשת של עמותות מסתוריות. פחות צחקוקים, יותר עיתונות".

על כך הגיב אסנהיים: "הכל סבבה, חביבי. אם לא תחזור בך על שקראת לי כתב החצר של גלעד אך מזה שנים רבות, תתבע".