"ארץ נהדרת" אמנם זוכה למחמאות רבות על עונתה הנוכחית, המשודרת בתקופת המלחמה, ועל המערכונים בשפה האנגלית שזכו לצפיות רבות בעולם - אלא שיש גם מי שפחות מתרשם.

יש לנו ארץ נהדרת: המערכון שהוכיח שוב את כוחו של עם ישראל

השחקן דביר בנדק התראיין לפודקאסט "ועדת תרבות" של וואלה! תרבות, ומתח ביקורת על התוכנית המצליחה: "הלוואי שהתרבות תהיה אמיצה. שמעתי שבתאגיד אין כסף לדרמות כי הכול נבלע בחדשות. אני תמיד אמרתי שהתיאטרון בהרבה מקרים חוטא לתפקידו. הוא חנפני, הוא בידור. בידור זה סבבה אבל התיאטרון לא נולד בשביל לבדר אלא בשביל לשקף את המציאות, בשביל ללמד. אפשר לעשות דברים רלוונטים, יש פה יופי של כותבים. התיאטרון חשוב לי מאוד והקהל הלא מתחדש בתיאטרון מדאיג אותי מאוד. הצעירים פחות באים כי זה שייך לסבא והתיאטרון אשם, לא הם. התיאטרון צריך להגיע לברים, לא להיכלי התרבות. שם צריך להופיע עכשיו. התרבות צריכה להיות שיקוף אכזרי. גם סאטירה. עם כל הכבוד לחבריי השחקנים שעוסקים בסאטירה לכאורה, כי זה בידור ולא סאטירה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אתה מדבר על ארץ נהדרת?
"גם. ותוכניות נוספות שדומות לה. זה בידור, שזה סבבה. זה רחוק מלהיות סאטירה. סאטירה זה לגרום לך ולי לנוע לא טוב בכיסא. לומר 'זה באמת הרגע נאמר בשידור?! זה לא היה ראש מחשבה שלי?! זה צריך לכאוב. אני רוצה לראות סאטירה, מגיעה לנו סאטירה. מגיע לנו לראות את המחשבות הנוראיות שלנו כי הן לא סתם שם. סאטירה צריכה לכאוב, צריכה להזיז".