השחקנית שירה נאור התארחה בסוף השבוע בתוכנית "הלילה עם תם ויעל" בערוץ רשת 13. כמקובל בתוכניות אירוח, נאור שיתפה את המגישים בסיפורים משעשעים מעברה, ובכללם סיפור מתקופת שירותה בתיאטרון צה"ל, על אירוע בו השתתפה בתרגיל צה"לי בנתב"ג בתפקיד עצורה פלסטינית, כשהיא נושאת דגל פלסטין.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בעמוד הפייסבוק של רשת 13 העלו פוסט ובו הסרטון עם הראיון של נאור מהתוכנית, בצירוף הכיתוב הטיזרי "שירה נאור: 'רצתי בנתב"ג עם דגל פלסטין, חיילים קפצו עליי'".

נאור לא אהבה את הטיזר, ממנו עשוי להשתמע שהיא לקחה חלק בפעילות פרו-פלסטינית במציאות, והעלתה סטורי בו תקפה את הערוץ וטענה כי קיבלה איומים ברצח: "תודה רבה לבנאדם שישב ברשת 13 וניסה להפוך סיפור שלי לקליקבייט כדי שיקללו אותי ויאיימו עליי ברצח, יא אפסים".

הסטורי של שירה נאור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הסטורי של שירה נאור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מערוץ 13 נמסר: "במהלך ריאיון שערכה שירה נאור בתכנית "הלילה" של תם אהרון ויעל פוליאקוב, סיפרה שירה על אירוע קומי שנערך במסגרת שירותה הצבאי, בה התבקשה לרוץ בנתב"ג עם דגל פלסטין. הריאיון המלא עלה לאתר וקודם כאן בפייסבוק רשת עם כותרות המדברות על הסיפור הצבאי. רשת 13 מתנצלת אם הכותרות הובנו בצורה החורגת מהכוונה המקורית. מדובר בתרגיל מקצועי שאין בו להעיד דבר וחצי דבר על עמדותיה. אנו מזמינים אתכם לצפות בריאיון המלא באתר ובאפליקציית רשת 13".