בדרך לשחקן נוסף בברודקאסט הישראלי: מיזם התוכן "רלוונט" שהושק לאחרונה, עתיד לעלות בשבועות הקרובים גם באפיק 22 בשלט - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המיזם עלה בתחילת נובמבר בהשקה שקטה שהוקדמה בשל המלחמה בעזה. אפיק 22 היה שייך בעבר לערוץ 2, בזמן שהוחזק במשותף על ידי הזכייניות קשת ורשת. מאוחר יותר, עברו הערוצים המסחריים למודל של רישיונות, והערוץ פוצל.

"מדבר כמו שיכור שטוף שנאה": שי גולדשטיין נגד ליאור שליין

במקור, רלוונט בנה את המודל העסקי שלו כערוץ דיגיטלי ולא כערוץ לינארי וההערכה היא כי בשידורי הטלוויזיה של המותג יישמר מבנה השידורים הנוכחי הקיים באפליקציה. לאחרונה דווח בגלובס כי בזמן הקצר שחלף מאז הקשתו, כבר נפרדו ברלוונט מטאלנטים ועובדים ולוח התוכניות שונה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ערוץ הטלוויזיה העתידי החדש שייך למיליארדר ניר צוק - המייסד הישראלי של חברת הסייבר "פאלו אלטו נטוורקס" - אשר אליו חבר איש הטלוויזיה ליאור שליין, שבמשך תקופה ארוכה חיפש בית לתכנים הסאטיריים שהיה רגיל לשדר ולהפיק בעצמו. בראש הארגון עומד איש העסקים מודי פרידמן, ממייסדי קשת ובעברו מנכ"ל ערוץ 10, ובתפקיד ראשי המערכת עומדים טלי בן עובדיה, ממקימות חברות החדשות של ערוץ 2 ו־10, ושילה דה־בר, לשעבר עורך ידיעות אחרונות.
 
המיזם השקיע בשנה האחרונה עשרות מיליוני שקלים שלפי הפרסומים עתידים לספק לו שקט תפעולי עד סוף שנת 2025, אולם ראשיו לא מוכנים לחשוף בשלב זה את היעדים הכלכליים או התוכניים שהציבו לעצמם,

מה כן ידוע בשלב זה? לא מדובר בעוד "ערוץ חדשות", ומנגד - גם לא בערוץ ברודקאסט שיכלול ז'אנרים נוספים מלבד תוכניות אולפן וכתבות חוץ. בין הראשים המדברים, ניתן לצפות במופע הפרטי של שליין וכן בהעמקות בנושאים נישתיים יותר או פחות, כמו כלכלה, ספורט והייטק. מפת הגיוסים האישיים נראית הטרוגנית אף היא - בהתאמה.

השבוע הודיעה גם רשת i24NEWS בבעלות איש העסקים ובעלי HOT פטריק דרהי כי תקים ערוץ חדשות חדש בעברית שישדר מישראל וישודר בשלב הזה לצופים המקומיים בסטרימינג. לתפקיד העורך הראשי מונה לשעבר מנכ"ל חדשות 13 ישראל טויטו.

תגובתנ הרשות השנייה: "הנושא לא מוכר לרשות השניה. לא בוצעה כל פניה או בקשה לרשות, וממילא ערוץ 22 אינו בתחום אחריות הרשות".