עיתונאי חדשות 12, יגאל מוסקו, הצליח לטלטל אמש (שישי) את אולפן שישי בעקבות פוסט שכתב בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) ברקע הטבח בשבעה באוקטובר. בין היתר כתב מוסקו: "הצלחתם להכאיב לנו מאוד, ואנחנו נזכור את פשעיכם עוד דורות קדימה. מקווה שאתם מרוצים".

כאמור אמש התייחס העיתונאי לדבריו ובמהלך התוכנית תקף בחריפות וטען כי "אני עדין מודע לזה שיש פלסטינים תחת הכיבוש שלנו ומודע לעוולות שהכיבוש הזה מייצר. אבל זה לא הסיפור של עזה, אנחנו יצאנו משם עד הסנטימטר האחרון לפני כמעט 20 שנה ולפלסטינים הייתה סוף-סוף הזדמנות לבנות איזשהי ישות ולראות לכל העולם מה הם מסוגלים ובשבעה באוקטובר הם הראו לנו מה מסוגלים. הם ביצעו פשע נגד האנושות בהיקף עצום והם משלמים על הפשע הזה וטוב מאוד שהם משלמים".

"אני לא יודע אם זה יגרום להם למסקנות אחרות, יבחרו בדרך אחרת או שזה יגביר את השנאה והם יתכננו את הפשע הבא. אני יודע שלא הייתה לנו בררה. אם לא היינו יוצאים למלחמה הזאת ואם לא היינו עושים את מה שאנחנו עושים, לא היינו יכולים להמשיך לשרוד. קשה לכולנו לראות בדור הזה שאנחנו יוצאים ומהמרים על זה שיהיה בסדר. מצד שני אני רוצה לאחז באישזהי תקווה שיקרה שינוי, זה לא בגנים של הפלסטינים. הגרמנים היו נאצים והם הרבה מאוד שנים לא כאלה, העולם צריך לכפות על הפלסטינים אבל אני לא משוכנע שזה יקרה. גם אז לא חשבתי שנצא מהשטחים ויהיה שלום עולמי, אבל אני מודה שמאז השבעה באוקטובר יש לי בוז וסלידה עמוקים כלפי הפלסטינים שאחרי יותר 100 שנות סכסוך, ההישג הכי גדול שלהם זה פשע נגד האנושות", הוסיף.