“גווינת פאלטרו נגד טרי: תאונת הסקי", יס דוקו

בשנת 2016 יצאה השחקנית ואשת העסקים האמריקאית גווינת פאלטרו לחופשה עם משפחתה באתר סקי יוקרתי ביוטה. באתר גלש גם אזרח מן השורה, פנסיונר בשם טרי סנדרסון. בשלב כלשהו במהלך גלישה התרחשה התנגשות בין השניים. טרי טען כי גווינת התנגשה בו, גרמה לו לנזק מוחי קבוע, ותבע ממנה 300 אלף דולר. גווינת טענה שטרי הוא האשם בהתנגשות ותבעה ממנו באצילות דולר אחד בלבד.

מכאן ואילך יצא לדרך קרקס תקשורתי אמריקאי אופייני. עיתונאים ורשתות טלוויזיה נהרו בהמוניהם אל העיירה המנומנמת. השופט התיר שידור ישיר בטלוויזיה של המשפט. עורכי דינה של פאלטרו, מגובים בהונה העצום של הכוכבת, נברו בחייו של סנדרסון, שלפו מסכת של יחסים רעועים עם בנותיו והשתמשו בכך להשחרת דמותו. הם מצאו, ברשתות החברתיות, כי גם לאחר שהעיד כי איבד את הטעם לחייו והפך לטענתו למסתגר ובודד יצא לטיולים משפחתיים והעלה לרשתות תמונות שלו צוחק ושמח במחיצת משפחתו.

סנדרסון הביא מומחים רפואיים שהציגו, בעזרת סריקות MRI, בפני עשרות מיליוני צופים באולם וברחבי אמריקה והעולם את השינויים שהתרחשו בתוך מוחו. חברתו לשעבר הגירה דמעות על הדוכן כשסיפרה כמה היו חייהם נפלאים ביחד לפני התאונה וכיצד הרחיק אותה מעליו אחרי התאונה, עד שהחליט על פרידתם. וכך נמשכה הדרמה הדוחה במשך שמונה ימים - פרק הזמן שבו החליט השופט שיימשך המשפט. לבסוף הכריז חבר המושבעים על החלטתו: מי שמעוניין לדעת מה היא שיצפה בסרט, או שעדיף לו, יחפש אותה בגוגל. בעצם עדיף באמת שיחפש בגוגל. בסרט הדוחה הזה באמת עדיף לא לצפות.