פול ט. גולדמן חשב שיש לו הכל בחיים: ילד אהוב שאותו גידל לבדו מאז התגרש מאשתו הראשונה, עסק משגשג, אשתו השנייה, אודרי, שאיתה התחתן ובה היה מאוהב מעל הראש - עד שהחלו הצרות מכיוונה של אודרי. היא תבעה שירשום אותה כשותפה ברכושו הלא מועט ובעסקיו. היא סירבה לקיים איתו יחסי מין ויחסיהם התדרדרו. היא דרשה אלפי דולרים עבור הביטוח הרפואי, וגולדמן החל לחשוד ויצא לבדוק את העניין.

“רודי ג'וליאני: דוקו מוזיקלי": מיועד רק לצופה שמתעניין מאוד בנושא

משרד סוכן הביטוח גילה כי הכתובת שמסרה לו אודרי היא אתר קרוואנים. גולדמן החל לברר פרטים נוספים על אשתו, וככל שחפר גילה עוד ועוד תגליות מזעזעות: אודרי היא זונה, המנהלת רשת של זונות, ומגלגלת מיליוני דולרים, והוא אינו הראשון שנפל בפח שלה.

שמו האמיתי של פול ט. גולדמן הוא פול פינקלמן. את סיפור חייו עם אודרי, ואת סיפור המלחמה שהחליט לנהל בארגון שלה, תיאר בספר שכתב הנקרא “כפילות". פינקלמן־גולדמן כתב גם תסריט לסיפורו שעליו נעשתה הסדרה בת ששת הפרקים.

גולדמן משחק בסדרה בתפקיד עצמו, והסדרה עצמה צולמה באופן המתעד את עשייתה וצילומיה. לפעמים שיטת עשייה זו חביבה ומוסיפה הנאה לצופה, לפעמים היא מנדנדת וגורעת מההנאה שבצפייה. גולדמן עצמו הוא מעין עוף מוזר, המתנודד כל העת כמו לולב ומגעגע בצחוק כמעט בלתי פוסק, גם כשהוא מספר כיצד אשתו לשעבר הצליחה להוליך אותו שולל, וכך, גם כשההתרחשויות בחייו מעוררות אי־אמון, מעורר האיש המוזר הזה את אמון הצופה ומושך אותו להמשיך לצפות בסדרה המוזרה הזו. מומלץ. 

"פול ט. גולדמן", הוט VOD החל מ־31.1, הוט HBO החל מ־6.2.