מכבי ת"א נגד בני סכנין, ספורט 1

בשבת שעברה שיחקה קבוצת הכדורגל מכבי ת"א נגד קבוצת בני סכנין, הדלה ממנה משמעותית בתקציב, באיכות השחקנים וביכולת. המשחק הסתיים בתיקו 1-1, שגרם למכבי ת"א הפסד נקודות ומבחינתה הוא המשך למשבר הארוך שבו היא שרויה. 

בסוף המחצית הראשונה הורחק מאמן בני סכנין סלובודן דראפיץ' ונשלח אל מחוץ למגרש. כאן החל ישראבלוף קלאסי: דראפיץ' צולם במרומי היציע מעביר הוראות בטלפון אל עוזריו על ספסל הקבוצה, ואלה צולמו מקבלים את ההוראות ומבצעים אותן. שוב ושוב חזרה על עצמה התמונה - ששודרה לכל הצופים בבית - שאי אפשר להבין אותה אחרת מזלזול נלעג בהחלטת ההרחקה ובציות להוראות השופט. נכון לאמצע השבוע, למרות ההוכחות הברורות, לא זומן דראפיץ' לדין על כך במוסדות ההתאחדות. למה? אולי מחכים שם להוכחה ב־K8 לפני שיתעוררו משנתם. 
אפרופו מכבי ת"א, יש לה 30 אלף יועצים ביציעים, ומנהליה ומאמניה אינם זקוקים לעצות גם ממני. ובכל זאת אי אפשר להסתפק בכלום, אז

הנה אוסיף עוד כמה קטנות משלי שלדעתי לא זוכות לתשומת לב ראויה: דור תורג'מן הוא הבטחה שלא מקיימת. כבר יותר מדי זמן הוא חי על אדי ההצלחה בנבחרת הצעירה. על המגרש תרומתו חיוורת, ובמרבית המשחקים שואפת לכלום. לך תשווה אותו לענאן חלאילי הצעיר ממכבי חיפה, שהפך למפלצת כדורגל מפחידה.

גם רוי רביבו, גם הוא בן הדור הצעיר במכבי, הוא לא סיבה לצאת במחולות. הוא חלק מההגנה העלובה של מכבי ת"א, ובהתקפה, כמגן מצטרף, הוא לא מראה יכולות מרשימות. הרמה מדויקת למרכז רחבת היריב מבחינתו היא בבחינת דבר אחר.

רובי קין אינו מאמן שיודע להוציא קבוצה ממשבר. פשוט לא יודע איך.