המונולוג של עיתונאית ומגישת חדשות 13 נטעלי שם טוב במהלך מהדורת החדשות אמש, עורר סערה גדולה ברשת. שם טוב תקפה את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד וטענה כי הוא מזגזג בין הקצוות של המפה הפוליטית. "חבל שלא שאלת גם איפה הבושה", עקצה בסיום דבריה. 

בתגובה, המונולוג כאמור עוררה סערה גדולה ברשתות החברתיות משני צדדי המתרס הפוליטי. הפעיל הפוליטי המזוהה עם הימין, רן כרמי בוזגלו, כתב: "חשבתם שיאיר לפיד מטומטם? אז הוא הרבה יותר... נטעלי שם טוב בהופעה (כנראה) אחרונה על המסך".

מנגד, הפעיל החברתי אייבי בנימין רשם: "נטע לי שם טוב, תהיי כפרה על יאיר לפיד ועל יש עתיד. תחזרי לערוץ כאן ומטולה. את יכולה לקבל כיסא בערוץ 14. המונולוג הזה מתעלם מכל כל הרבה התפתחויות, מכל כך הרבה מנהיגות ואחריות שהפגין יאיר לפיד לאורך כל השנים האחרונות. ביקרתי את לפיד בשנותיו הראשונות, הוא עבר תהליך בגרות פוליטי מרשים והראוי ביותר לנהל משהו במדינה. רק תזכרי מה אמר ערב יום הכיפורים, אם רק היה ראש ממשלה הצבא היה מוכן בשמחת תורה. אבל את כולך מגמה ,מסמנת מטרה מוציאה דברים מהקשרם. בושה של מגישה".

גולש נוסף תקף גם כן וכתב: "זהו? מכרתם את נשמתכם לביבי? אתם הופכים לערוץ 14 לאט לאט. גועל נפש". בתגובה, השיב גולש אחר: "וזה זובור בקטנה יקירתי. ככה זה אצל הנאורים הליברלים פלורליסטים, כשמעזים להשמיע ביקורת על מנהיג המחנה הנכון".