אשת התקשורת מירי מיכאלי מצטרפת ל-i24NEWS ותגיש את המהדורה המרכזית היומית של ערוץ החדשות החדש. מיכאלי, בוגרת בית הספר לעיתונות "כותרת" ואוניברסיטת תל אביב, הצטרפה בשנת 2007 לחדשות 10, שם שימשה תחילה כתבת לענייני בריאות וחדשות חוץ, ובהמשך נשלחה מטעם חדשות 10 ללונדון, משם פעלה כשליחת חברת החדשות לאירופה.

ניצחון מוחץ: הנוקאאוט שהשאיר ערוץ 14 למתחרים שנרדמו בשמירה
היחידים ששידרו מדגם: ערוץ 14 נתן בראש למתחרים

בשנת 2017 עברה לקשת והצטרפה לצוות התוכנית "חדשות הבוקר עם ניב רסקין", ערכה כתבות לתוכנית "אנשים" והגישה תוכניות אקטואליה. בדצמבר 2020 חזרה ל"רשת 13", הגישה משדרי חדשות ובחירות של חברת החדשות, את התוכנית "לפני החדשות" בשבע בערב ובהמשך את תוכנית הבוקר. בשנה האחרונה הובילה מיכאלי מיזם טכנולוגי, שמאז ה-7 באוקטובר הפיק סרטוני הסברה שזכו לעשרות מיליוני צפיות בעולם.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

 
ערוץ החדשות החדש של i24NEWS צפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים. בימים אלו נמשכים הגיוסים לקראת ההשקה. לוח השידורים של i24NEWS בעברית יכלול מהדורות ומשדרי חדשות לאורך היום, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בחודשיים האחרונים מאז נודע על הקמתו, הצטרפו ל-i24NEWS בעברית שורה של עיתונאים ואנשי תקשורת מובילים. בין היתר, אורי קואל וניב גלבוע יגישו תוכניות בערוץ החדש ונבחרת הכתבים המתגבשת של הערוץ תכלול את דור כהן ככתב צבאי, סיון סיסאי ככתבת תרבות, נדב אלימלך כתב פוליטי, לי עייש כתבת משטרה ופלילים, וספיר לוי כתבת הצרכנות.
 
מירי מיכאלי מסרה: "אני כל-כך אוהבת חדשות וכל כך אוהבת את מדינת ישראל, ההצטרפות לנבחרת של ערוץ החדשות הישראלי הראשון נותנת לי את הזכות לשלב בין שתי האהבות הגדולות האלה. במדינה שמייצרת חדשות 24/7 אנחנו נהיה שם 24/7"
 
ישראל טויטו מסר: "מירי היא דוגמה לאשת מקצוע שבזכות כישרון וחריצות סללה את דרכה לאורך תחנות רבות בתקשורת הישראלית, עד לכיסא מגישת המהדורה המרכזית. המקצועיות שלה, הסקרנות העיתונאית וסגנון ההגשה שנותן כבוד לצופים, הם נכס לערוץ החדשות החדש שלנו".