בשנת 1990, הטרור עדיין השתולל בצפון אירלנד, איש לא חשב עדיין על פיוס בין שתי הקהילות היריבות ובוודאי לא שהשין פיין הלאומנית תעמוד בראשות ממשלת החבל, אולם כעת נחשף כיצד פרק של הסדרה הפופולרית "מסע בין כוכבים" שנגנז בבריטניה ובאירלנד במשך שנים מאחר שאחת הדמויות דיברה על איחוד אירלנד.

באחת הסצנות של "The High Ground", הפרק ה-12 בעונה השלישית של "מסע בין כוכבים: הדור הבא", משוחח האנדרואיד דאטה (ברנט ספינר) עם מפקד האנטרפרייז, קפטן ז'אן-לוק פיקארד (פטריק סטיוארט), ומתייחס ל"איחוד האירי ב-2024" כדוגמה למאבק אלים שהביא לשינוי פוליטי.

הפרק שודר בארה"ב ב-29 בינואר 1990, אולם הבי-בי-סי ורשות השידור האירית RTÉ החליטו לגנוז את הפרק מחשש שיעורר סערה לנוכח הטרור והאלימות שעדיין פקדו את צפון אירלנד. רשת הלוויין סקאי שידרה את הפרק ב-1992, ללא הסצנה המדוברת. רק ב-29 בספטמבר 2007 שודר הפרק בבי-בי-סי, אולם הרשת דחקה אותו לשעה 2:39 בלילה, הרחק משעות צפיית השיא.

כעת, הפרק זוכה לעדנה מחודשת עם שידורים בנטפליקס. גולשים רבים גם משתפים את הסצנה עם אמירתו של דאטה, במיוחד לאור ההצלחה ההיסטורית של השין פיין, כאשר מישל אוניל מונתה בחודש שעבר לשרה הראשונה של המועצה המנהלת של צפון אירלנד, הפעם הראשונה שבה הלאומנים עומדים בראש הרשות המבצעת בחבל. 

התסריטאית של הפרק, מלינדה מ. סנודגראס, הודתה כי היא לא הייתה מודעת לסערה באותה תקופה. "לכתוב עבור טלוויזיה זה כמו להציב מסילה עבור רכבת שנמצאת 90 מטר מאחוריך. אין לך באמת זמן לעצור", אמרה לבי-בי-סי. "גילינו על זה רק מאוחר יותר, ולא היה הרבה מה לעשות".