ה-BBC רכשו לשידור ויפיקו כשותפים בקו-פרודוקציה את "עוד נחזור לרקוד", סרט הקולנוע התיעודי של יריב מוזר שיציג את אירועי הטבח בפסטיבל הנובה באמצעות ראיונות מרגשים ותיעוד מטלטל. הסרט (90 דקות), ישודר בישראל בערוץ HOT8 והוא מופק בשיתוף פעולה בינלאומי מסקרן בין הסטודיו הבינלאומי SIPUR, סלוצקי הפקות, MGM וחברת BITACHON 365.

הסרט ישודר בבריטניה בערוץ STORYVILLE, ברצועת השידור היוקרתית של BBC ובישראל בערוץ HOT8. הסרט נתמך על ידי הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה. "עוד נחזור לרקוד" מובא מנקודת מבטם של משתתפים צעירים שהגיעו לרקוד בפסטיבל נובה שהפך לזירת טבח נוראית. הסיפור מובא במילים שלהם, פיסה אחר פיסה, רגע אחר רגע, באינטנסיביות קלסטרופובית ובשילוב חומרי ארכיון וצילומים נדירים. 

את הסרט מביים הבמאי המוערך וזוכה הפרסים, יריב מוזר, ששיתף פעולה לאחרונה עם SIPUR ועם MGM Television ו- Toluca Pictures בסדרה התיעודית עטורת הפרסים "אייכמן: הקלטות האבודות" (2002). הסדרה זכתה לשבחי המבקרים ונרכשה על ידי BBC בריטניה ועל ידי אמזון פריים בארצות הברית. בין היצירות הקודמות של מוזר "בן גוריון: אפילוג", "המלחמה הראשונה שלי" ועוד.

אמיליו שנקר, מנכ"ל SIPUR וממפיקי הסרט: "הסרט הזה מספר סיפור מורכב, וככזה היה לנו ברור שצוות מנוסה הוא שיוביל אותו. אין כמו שותפינו הוותיקים ב- MGM והצוות מ- BITACHON 365 ומסלוצקי הפקות כדי להצטרף אלינו, ליצור יצירה קולנועית שתוקרן בעולם ובארץ".

רינת קליין, מנכ"לית HOT8 וממפיקות הסרט: "אנו שמחים וגאים שהסרט ישודר לא רק ב- HOT8 במלאת שנה לטבח, אלא גם ברצועת השידור היוקרתית של ה- BBC".