יום שישי הגיע, ואם נודה על האמת, הוא לא בא בדיוק בזמן כמילות השיר הנפלא של הדג נחש שתמיד מכניס לאווירה חגיגית. באופן אישי הייתי מעדיפה אותו שלושה ימים לפני, כשעוד הייתי רעננה מסוף השבוע ועייפה הרבה פחות. לא נורא, לפחות השישי שלנו כאן כדי להישאר. 

"לחבק את נתניהו": האסטרטגיה של מחליפו של רונן צור במטה החטופים נחשפה
מדיניות ההכלה ממשיכה להתגלות: "אפשרנו לסינוואר לעשות זאת" | האזינו

אז איפה היינו? בעודי עוברת על המתחדש בנטפליקס במהלך הימים האחרונים, צדה את עיניי הסדרה 'סופרסקס'. תמים לכאורה. אז ניסיתי להבין במה מדובר, וחשכו עיניי. ליטרלי. בגדול, חלומם של היוצרים היה להביא טעימה מחייו הסוערים של רוקו סיפרדי, שחקן איטלקי מפורסם למדי בתחום סרטי המבוגרים, שבעצם הוגדר כטוב ביותר בתחומו הצפוף משהו. 

אבל במקום לספר לנו על קורותיו באיזה דוקו טוב, לשלב קטעי ארכיון ולהסביר מה גרם לו להיות אשף בתחומו, נאלצתי לעבור  סיפור מופרך, סצנות הזויות ומוגזמות בכל קנה מידה, וסימן שאלה אחד גדול לגבי מי היה אותו רוקו.  

אגב, תחילת דרכו בחיי עוני מרודים כן מוזכרת לצד ההצלחה הכבירה, וכך גם החלטתו להישאר בצד השני של המצלמה לאחר פרישתו מהקריירה המטאורית, אבל בין לבין נדמה שפשוט רצו לעשות סדרה למבוגרים באצטלה של סדרה תיעודית. זה לא ממש הסתייע למען האמת. 

מחפשים משהו לצפות בו בשבת? אתם ממש לא חייבים להתחיל ב'סופרסקס', וגם לא להמשיך בה. אם באמת מעניין אתכם מה עשה רוקו לאורך חייו המקצועיים, תקראו, יש המון מידע. כמובן שעדיף לקרוא בלבד בהתחשב בנסיבות. מה שבטוח, על הסדרה אפשר לוותר.