במהלך התוכנית "אזור מלחמה" ששודרה אמש בערוץ 13, התבטא מגיש הרדיו הוותיק רזי ברקאי, שהתארח בפאנל, באופן שנוי במחלוקת נגד המגזר החרדי.

"לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק": רזי ברקאי משיב לח"כ פינדרוס
רזי ברקאי אמר אמירה מזעזעת, ודרוקר המשיך בתוכנית כאילו כלום

במהלך התוכנית דנו המשתתפים באמירתו של הרב הראשי לישראל, שאמר כי "אם יכריחו חרדים להתגייס, נעבור לחו"ל. רזי ברקאי אמר במהלך השידור כי "אם הם (החרדים) לא משרתים בצבא, אם הם לא עובדים, ואם אני ממשיך לפרנס אותם שיעופו מכאן".

צפו:

בעקבות הסערה, ארגון "בצלמו" פנה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב בדרישה להדיח את ברקאי ולהטיל קנס כספי על ערוץ 13.  במכתבו כתב מנכ״ל בצלמו שי גליק: "משפטים כאלה בדיוק נאמרו בגרמניה לפני 90 שנים על יהודים וראינו מה קרה לאחר מכן. משפטים כאלה ודומים נאמרו לאורך כל שנות ההיסטוריה היהודית מידי אנטישמים על יהודים. האם גם פה במדינת היהודים הדבר הזה מתאפשר?".

רזי ברקאי (צילום: פלאש 90)
רזי ברקאי (צילום: פלאש 90)

כזכור, זו פעם נוספת שברקאי התבטא באופן שנוי במחלוקת בעת שהתארח בערוץ 13, לאחר שבחודש נובמבר האחרון מגיד הרדיו תקף את ח"כ יצחק פינדרוס, זאת לאחר שהאשים את האופוזיציה בהסתה נגד המגזר החרדי. 

במהלך ראיון לחדשות 13, ברקאי השווה בין ההלוויות בבני ברק לשאר הערים במדינה: "היו הלוויות בכל המקומות בארץ, בירושלים, בתל אביב, בגבעתיים, בקיבוצים, במושבים, בהתנחלויות - לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק". בנוסף, שיגר מסר תקיף לח"כ פינדרוס: "בימים אלו סכור את פיך".