בלי ששמנו לב, יום שני כבר כאן, וזו סיבה מספיק טובה לפתוח את הנטפליקס ולפצוח בבינג' קצר וענייני בצל השגרה. מצאתם כמה שעות פנויות לרפואה, והחלטתם להקדיש אותן רק לעצמכם? נהדר. הנה מה שעליכם לראות במהלכן. 

עמית סגל לא הבין מאיפה זה בא לו: גיא פלג הדהים את כל יושבי האולפן
לאחר המחאה: האקדמיה לטלוויזיה תעניק פרס לכתב ערוץ 14

יד ברזל | Iron Reign

הכירו את חואקין מנצ'דו. ברון סמים חסר עכבות, חסר תקנה, וחסר מעצורים, שמקפיד על עבודתו בחרדת קודש. אבל לפתע, ללא שום התראה מוקדמת, משלוח חדש של חומרים מאלחשים מצליח להעמיד במבחן את אחיזתו האסרטיבית בעסק אותו טיפח, ומציב סימן שאלה גדול ליד חייו כאיש משפחה. 

לכאורה, שום דבר חדש. סדרת מתח רגילה, קצת 'בית הנייר', קצת כל השאר. למה בכל זאת אני ממליצה לכם על המתרחש? כי ב'יד ברזל' יש מנעד הרבה יותר רחב ממה שכבר ראינו. ואני מודה שממש לא ציפיתי לכך. 

יד ברזל (צילום: נטפליקס)
יד ברזל (צילום: נטפליקס)

צ’יקן נאגט | Chicken Nugget

יש לי וידוי: לחצתי על התמונה המובילה לסדרה רק בגלל הכותרת. כן, איך לי איך לסובב את זה, נאגטס מאז ומתמיד היו משאת נפשי, ואני יודעת שאני לא לבד. אגב, אם כן, תעדכנו אותי. בקיצור, נתקלתי בקומדיה קוריאנית מטופשת להחריד. לבושתי, המשכתי לצפות וזה הלך ונעשה חביב. 

מזכירה שוב: מדובר בחומר טלוויזיוני אווילי. בתפריט, תרתי משמע: אישה צעירה שהופכת לצ'יקן נאגט בעקבות בחירתה להיכנס למכונה עלומה. והחלק הקיצוני ביותר? רק אביה והבחור שמחזר אחריה יכולים להחזיר את המצב לקדמותו. אשאיר לכם לגלות איך זה נגמר, אבל בואו נאמר שלא תתחרטו על הצפייה. מקסימום, מצאתם לעצמכם רעיון לארוחת צהריים מחר. בהצלחה.