בלי ששמנו לב, הגיע יום רביעי. כבר לא תחילת שבוע, ועוד לא סופו, מרחק נגיעה מהשתקת הטלפון לצמיתות וביטול פגישה עם חברים מפאת חוסר בשעות שינה. משאירה לכם כאן סדרה מצוינת וסרט לא רע בכלל שיעבירו לכם את הזמן עד שישי. תחזיקו מעמד.

"נתניהו הוא החמצה גדולה; יש לו הכל, אבל הוא יהיר וטועה" | יעקב אחימאיר פותח הכל
ערוץ 14 בהלם: הניצחון של רביב דרוקר על ינון מגל

משאלה אירית | Irish Wish

התגעגעתם ללינדזי לוהן? אני יודעת שאני כן, למרות שהדבר הטוב ביותר שהיא עשתה הוא, איך לא, 'ילדות רעות' לפני שני עשורים. אגב, אם אתם מרגישים מבוגרים בגלל השורה האחרונה, זה בסדר, לא רציתי להיות לבד בתחושות הקשות.

משאלה אירית | Irish Wish (צילום: באדיבות נטפליקס)
משאלה אירית | Irish Wish (צילום: באדיבות נטפליקס)

ב'משאלה אירית', הסרט החדש שעלה לנטפליקס ממש לאחרונה, נכנסת לינדזי לנעליה של מאדי, בחורה צעירה הקרועה בין שני גברים. אחד מהם, גבר חלומותיה שיינשא בקרוב לחברתה הטובה, לא מצליח לצאת מראשה. והשני? הוא יגיע לגמרי במקרה, כיאה לכל קומדיה רומנטית טובה ומצוחצחת. 

ספוילר: לא תרגישו שבפניכם ניצב סרט מהפכני, חדשני, ושונה לחלוטין מכל מה שראיתם בעבר. זה ממש לא אומר שלא תהנו משעה וחצי קלילות, מקאמבק של אלילת נעורים ללא ספק, ומאסקפיזם במלוא מובן המילה.  

בנות לנצח | Girls5eva 

ואם אנחנו כבר בסרטי בנות מראשית שנות האלפיים שעשו זאת בגדול, אז הסיטקום 'בנות לנצח' חזר לפלטפורמת הסטרימינג שלנו בעונה חדשה ונהדרת לא פחות מהקודמות. בתפריט: להקת בנות שפרצו אי שם בשנות ה־90 בעקבות להיט אחד, שמבינות שהחיים הרבה פחות זוהרים ממה שחשבו. בייחוד כמה שנים טובות אחרי.

בנות לנצח | Girls5eva  (צילום: באדיבות נטפליקס)
בנות לנצח | Girls5eva  (צילום: באדיבות נטפליקס)

בין הסצנות תמצאו את האמת הכואבת על השגרה השוחקת, לצד הרצון להישאר רלוונטי, הסרקסטיות הבלתי נמנעת מהמציאות החיצוניות והניסיון לשלב את הכל ולשמור על שפיות. במידה ועדיין לא התחלתם לצפות בדבר הנפלא הזה, יש להם הזדמנות נהדרת להתאהב.