הנה שיעור בצריכת סרטים: ככל שהשם אווילי יותר, כך גם הסרט אווילי יותר. בסרט הזה אין נסיך, אין בטיח, רק דרקון שרודף ברוב יגע שעה שלמה אחרי נסיכה, ואין לצופה נסיך שיציל אותו.

הצרפתים בהלם: האם הם עומדים לאבד את אחד מסמלי המדינה?
כמו בממשל אובמה: נתניהו פועל לנאום בפני שני בתי הקונגרס האמריקאי

לסרט הזה היו חייבים להמציא קטגוריה חדשה בפרסי האוסקר. ככה אפשר לדמיין את הטקס המשופר: על הבמה עומד מחלק הפרסים ומכריז “ובפרס השם האווילי ביותר שניתן לסרט, זוכה נטפליקס ישראל שעברתה את שם הסרט ‘דאמזל' ל'אם אין נסיך לי'", והקהל פורץ במחיאות כפיים, ורונית, או משה, עולים לבמה לקבל את הפסלון, ובבית בישראל בעלה של רונית והילדים, וגיסו של משה מתעלפים מהתרגשות.

השם “אם אין נסיך לי" משתייך לקטגוריית השמות של “שוטרים בהפרעה", “משפחה בהפרעה", “הקפיצה לניצחון", מיני מילים שהוגיהן חשבו ששיבוצן בשם - גם בלי קשר לתוכן הסרט ולדמויות - יחשמל את הצופה וימשוך אותו כבמטה קסם להתיישב מול המסך ולגמוע את אין נסיך לו מתחילתו ועד סופו.

אז הנה לך שיעור חשוב בצריכת סרטים, צופה יקר: ככל שהשם קופצני יותר, נתון להפרעה גדולה יותר - ברח. ככל שהשם פשוט יותר, הסרט טוב יותר. במקרה המדובר להלן יש אכן נסיך, אבל חלקו הוא מזערי באופן יחסי בעלילה. בשום שלב בעלילה, אגב, לא מדובר על אינותו או חסרונו. גם לא מדובר על מה יקרה אם הוא יהיה אינו, או לא יהיה אינו. השם הנ"ל הוא פשוט אווילי. מאידך, כשחושבים על כך, גם הסרט לא רחוק מדרגת האווילי, כך שאולי השם שניתן לו די מדויק.

אלודי, בתו היפהפייה של לורד בנחלה צפונית קפואה, מקבלת הצעה להינשא לנסיך ממלכת אוריה בתמורה לסכום כסף גדול שיציל את אחוזת אביה. נשמה טובה כמוה מסכימה להצעה, אף על פי שלא פגשה את הנסיך מעולם ולגביה מדובר בבליינד דייט. המשפחה נוסעת לטירת הממלכה באוריה, הנסיך חתיך, המלכה (רובין רייט) מרשעת, אבל החתונה נערכת, הנסיך נושא את אלודי על זרועותיו, ואז, להפתעתה הגמורה, משליך אותה אל מערה עמוקה שבה חי דרקון טורף שהממלכה מחויבת להקריב לו נשים צעירות.

זה קורה בערך חצי שעה מתחילת הסרט. מכאן ואילך מתבזבז הזמן בניסיונותיה של אלודי לברוח מהמערה והדרקון. הוא בא מימין, היא בורחת שמאלה. הוא עף לגובה, היא קופצת לעומק.

הזמן חולף ואלודי עוד במערה. בסוף היא מצליחה לברוח, אלא שאז אחותה נחטפת למערה, ואלודי חוזרת למערה להציל את אחותה, והסיפור מתחיל מחדש. הדרקון שוב רודף אחריה. הוא בא מימין, היא בורחת שמאלה. הוא עף לגובה, היא קופצת לעומק. איזה שעמום. איזה שעמום. אם רק היה איזה נסיך בסביבה שיציל אותה ויחסוך מאיתנו את הסרט הזה, אבל איך תנו רבותינו החכמים בנטפליקס ישראל? אין נסיך לה.