"המשטר", סלקום TV, הוט VOD

בממלכה דמיונית באירופה שולטת הקנצלרית אלנה (קייט ווינסלט הנהדרת, שהאל ינצור אותה), שכמה ברגים בראש שלה קצת רופפים. אחת לזמן מה היא משתכנעת שדבר אחר פוגע בבריאותה ומכריזה עליו מלחמה. “המשטר", מבית HBO, יוצאת לדרך כשהאויב הנוכחי מבחינתה של אלנה הוא עובש, ונבגיו מפוזרים בכל פינה בארמון. קורפורל אכזר ומטורלל לא פחות מגויס מהצבא ומובא לצעוד במשך היממה לפני אלנה בארמון ולמדוד כל העת את מידת הלחות באוויר, שכידוע מהווה צלחת פטרי לנבגי העובש.

ברגע הכי רגיש במלחמה: גוברים הסיכויים להזמנת נתניהו לנאום הקונגרס
בזמן שסינוואר מכין את רשימת האסירים במו ידיו - ישראל מציבה לו תנאי חדש

באדמתה של הממלכה שוכנים מרבצי קובלט גדולים, מה שמביא לחיזורים מצד המעצמות, כשארצות הברית זוכה בזיכיון הכרייה, ומספר מקורבים לצלחת בממלכה מצליחים לגרוף את המעשר שלהם מהשלל ולהרוויח מיליונים רבים. היחסים בין אלנה לקורפורל ההולכים ומתהדקים מעוררים דאגה בקרב המקורבים לצלחת, והכל יוצאים למסע תככים זה נגד זה בממלכה.

קייט ווינסלט יכולה גם לעמוד בלי תזוזה ובלי להוציא מילה מפיה ועדיין להישאר נפלאה. אפשר אולי היה לחסוך כמה חביות של טיח שנמרח עליה כאיפור ושוב, עדיין הייתה נשארת נפלאה, אבל גם כשהיא מטויחת ככה בנדיבות, ווינסלט הנהדרת היא ווינסלט. הרברט הקורפורל משוגע אכזר לתיאבון, טירת הקנצלרית מסחררת ביופיה וגם הנופים כאלה. סך כל אלה מייצרים תופין טעים שלא כדאי להחמיץ.