תכנית הדגל של ערוץ 14 "הפטריוטים" הייתה אמש (מוצ"ש) בסימן חגיגות הפורים. התפאורה הייתה בהתאם, הפאנל היה מחופש כולו, הלהקה נגנה את שירי החג והסטנדאפיסט גיא הוכמן הגיע לעשות שמח. השאלה המתבקשת היא, האם יש מקום לתכנית כזאת, כאשר לא עברו עוד חצי שנה מאז האסון הגדול ביותר שפקד את ישראל, ישנם חטופים ישראלים בעזה והחיילים שלנו נלחמים בשעה הזאת בכמה חזיתות?

"נתניהו הוא נטל": ביידן חושש מהסקרים בארה"ב - ועלול "לנטוש" את רה"מ

גולשים רבים ב-X (טוויטר לשעבר), לא אהבו, בלשון המעטה את החגיגות של "הפטריוטים". העיתונאי רענן שקד צייץ: "שלא תהיה טעות: האנשים האלה שמחים על המלחמה. הם בהיי של החיים. 7 באוקטובר דבש מבחינתם. עכשיו נשאלת השאלה מה לעזאזל הבעיה שלהם. פסיכופטים? שטופי מוח ברמת כת? מתפרנסים ותו לא? פשוט מטומטמים נורא? כל התשובות נכונות? אף אחת? ואם לא, מה כן? ולא, אל תענו לי 'אוהבי ישראל'. לא. ממש לא".

גולש נוסף כתב: "תזכרו טוב טוב את הפנים של כל החלאות האלה באולפן הערוץ המצוץ כל אחד ואחד מהבזויים האלה שחוגגים וצוחקים באולפן בזמן שאלפי משפחות מתאבלות ומאות משפחות לא נושמות ולא עוצמות עין מדאגה לגורל יקיריהן שנמצאים בידי ארגון טרור רצחני. כל אחד ואחד מהם. עם כולם נבוא חשבון". ואלה רק דוגמאות לשלל תגובות נזעמות בהן הוצפו הרשתות, בעקבות התכנית.

כזכור, בסקר מעריב שהתפרסם ביום שישי עלה כי רוב היהודים בישראל לא יחגגו השנה את פורים כבכל שנה. 42% העידו כי הם מתכוונים לחגוג אך מורידים הילוך. 30% העידו כי לא יחגגו את פורים כלל, 22% העידו כי יחגגו כבכל שנה, והשאר טרם החליטו.

בקרב החרדים: מתכוונים לחגוג כבכל שנה - 62%; מתכוונים לחגוג אבל מורידים הילוך  - 35%; לא מתכוונים לחגוג השנה את פורים בכלל - 0%. בקרב הדתיים: מתכוונים לחגוג כבכל שנה - 35%; מתכוונים לחגוג אבל מורידים הילוך - 57%; לא מתכוונים לחגוג השנה - 4%, עדיין לא החליטו - 4%.

בקרב מסורתיים: מתכוונים לחגוג כבכל שנה - 15%; מתכוונים לחגוג אבל מורידים הילוך - 44%; לא מתכוונים לחגוג השנה את פורים בכלל - 32%; עדיין לא החליטו - 8%. בקרב חילונים: מתכוונים לחגוג כבכל שנה - 10%; מתכוונים לחגוג אבל מורידים הילוך - 37%; לא מתכוונים לחגוג השנה את פורים בכלל - 45%; עדיין לא החליטו - 8%.בסקר שהתקיים ב־21־20 במרץ השתתפו 500 משיבים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים. טעות הדגימה המרבית עומדת על 4.4%.