אחרי שמוקדם יותר היום (שני) פורסם כי שרון גל, מגיש המהדורה המרכזית של ערוץ 14 בשנה האחרונה, ישוב לרשת 13, שיגר לו ינון מגל עקיצה באמצע השידור החי. 

הנפילה במדרון לא עוצרת: יום עגום נוסף לחדשות 13 בטבלת הרייטינג
צפו באירוע החריג: התרסקות בשידור חי בחדשות 12

"איזה פצצה הבאת היום", אמר ינון לשרון גל, "אבל אני מבין שזה ייקח עוד קצת זמן", על כך השיב לו שרון "כן, אבל אני עוד פה". מגל לא הצליח להתאפק ושיגר עקיצה "תמסור ד"ש לדרוקר". 

שרון גל, שניסה לשמור על ארשת פנים ידידותית, שיגר למגל "אני עוד אחזיר לך", ומיד לאחר מכן לא נשאר חייב ועקץ את מגל בחזרה "יש קהל? (באולפן)".

כזכור, מוקדם יותר פורסם כי בערוץ 14 לא מתכוונים לעשות לעיתונאי חיים קלים במעבר למתחרים, כאשר זמן קצר לאחר שנודע על מעברו, שיגר ערוץ 14 מכתב לגל ובו צוין כי בהתאם לחוזה שנחתם בינו לבין הערוץ - מדובר במהלך שיוכל להתקיים רק בעוד שמונה חודשים.

מנכ"ל רשת הנכנס סיפר שגל צפוי לקחת חלק במהדורה המרכזית בערוץ, בדומה לרצועות שונות של חברת החדשות, ביניהן הגשת רצועת אקטואליה. כמו כן, ייתכן כי יגיש תוכנית לצד מגיש נוסף.

גל נמנה על צוות מגישי ערוץ 13, ו-10 בעבר, עוד לפני המיזוג בין רשת לערוץ 10. הוא התחיל את דרכו ככתב בחדשות 10 ועם הזמן עבר למשבצת המגיש והוביל תוכניות כגון "לילה כלכלי" ו"שרון ורני". בשנותיו האחרונות בערוץ הגיש את רצועת חמש בערב של רשת. בפברואר אשתקד, הודיע העיתונאי להנהלת רשת 13 כי הוא עוזב את הערוץ לטובת מעבר לערוץ 14.