אני לא מבינה איך זה קרה, אבל לפתע, בלי ששמנו לב, הגיע יום רביעי. מה שאומר שנותר לנו רק בוקר אחד לקום בו מוקדם, לפחות עד שבוע הבא. אגב, המוקדם הזה הולך להיות הרבה יותר מוקדם בקרוב, כי אנחנו ניצבים לפני מעבר לשעון קיץ. בקיצור, נצלו את ההכנה הנפשית לסוף השבוע כדי לנוח. מצאתי לכם במה לצפות. 

התורה כולה: סיפורו של משה | Testament: The Story of Moses

ממש עוד מעט נשב סביב שולחן חג הפסח, ונצלול שוב אל סיפור יציאת מצרים. בתקווה שנהיה כבר בכוס הרביעית, בדגש על הסבה לשמאל, ונשכח מההמתנה הבלתי מתקבלת על הדעת לאוכל. רגע לפני ההגדה, האפיקומן, וכל הג'אז הזה, צדה את עיניי סדרת דוקו חדשה ולא רעה בכלל המביאה את סיפורו של משה כנסיך. אני יודעת שאתם סקפטיים, אבל חכו רגע. 

נתחיל בכך שזה לא תנכ"י כמו שאתם חושבים. לא מדובר בסיפורי התנ"ך לילדים, אלא בסדרה תיעודית המשלבת סצנות משוחזרות ותובנות מרתקות של היסטוריונים על ימי קדם שקראנו עליהם רק בספרים. אישית, הרגשתי שלמדתי משהו, וזה לחלוטין לא פגע בהנאה מהצפייה. 

אגב, אתם לא מדמיינים: כחלק מההפקה הטורקית הנ"ל תפגשו כמה פרצופים מוכרים כמו ישי גולן וריימונד אמסלם. תבלו. 

לבשל עם דייוויד צ'אנג | Dinner Time Live With David Chang 

אם אתם עוקבים אחר מילותיי רבתי מזה זמן מה, אני מניחה שלא היה לכם שספק שאגיע לסדרה או סרט הכוללים מזון מסוג מסוים. אז אתם צודקים, ויפה שעה אחת קודם.

אז לרגל ארוחת הצהריים שבטח סיימתם ממש לא מזמן, קבלו סדרה המגוללת את מפגשיו של השף דייוויד צ'אנג עם שלל אורחים מפורסמים למדי, החושפת, בין היתר, סודות קולינריים מנבכי המטבח. במילה אחת – בתיאבון. 

לבשל עם דייוויד צ'אנג  (צילום: נטפליקס)
לבשל עם דייוויד צ'אנג (צילום: נטפליקס)