'יש עתיד' ערכה השבוע פריימריז ראשון לראשות המפלגה שהסתיים במבוכה גדולה ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. זאת, לאחר שניצח את חבר הכנסת רם בן-ברק בפער של 29 קולות בלבד. בתוך כך, הפרשן הפוליטי ערוץ 12, עמית סגל, התייחס לכך הערב (שבת) בתכניתו "פגוש את העיתונות" והוציא הצהרה מפתיעה.

"זה הכישלון שלי ושל חבריי הגדול ביותר מבחינה פוליטית ב-15-10 השנים האחרונות. למדנו פה משהו ממש דרמטי. כל הסימנים היו על הקיר. אני הייתי שם בערב שטומי לפיד הודח. היינו צריכים לדעת על טיב האנשים, שהם לא בובות ומריונטות", אמר סגל. בן כספית, מי שמנחה לצדו את התכנית, התבדח: "מה השלב הבא, שאביגדור ליברמן יפסיד את ראשות ישראל ביתנו".

נזכיר כי יו"ר יש עתיד, חבר הכנסת יאיר לפיד ניצח בחמישי האחרון את חבר הכנסת רם בן ברק בפריימריז לראשות המפלגה. לפיד זכה ל-52.5% לעומת בן ברק שזכה ל-47.5%, פער של 5% בלבד ו-29 קולות בלבד. לאחר הזכייה, אמר לפיד: "אני רוצה להודות לחבר הכנסת רם בן ברק על מירוץ הוגן, בלי השמצות, בלי הכפשות, בלי קבלני קולות ובלי מפקדי ארגזים. רם, יחד אתך יש עתיד הראתה שוב למדינת ישראל שאפשר אחרת. שיש דבר כזה פוליטיקה אחרת. הפריימריז הסתיימו, אבל המלחמה שלנו רק התחילה. מפני שאין אף אחד חוץ מאתנו שמציע למדינה הזו חזון אחר וכיוון אחר. כולם נכנעו והלכו והתיישבו מתחת לנתניהו ורק אנחנו נשארנו, אז רק אנחנו נעשה את השינוי!".