יום שני כבר כאן, ובלי ששמנו לב, גם עונת החתונות הגיחה אל מחוזותינו ללא כל התראה מוקדמת. הוזמנתם לחתונה בקרוב? לשתיים? לשלוש? הזמנתם מלא אורחים למרות שידעתם שלא יגיעו? זה הזמן לעשות הפסקה מהדרמות הכרוכות ביום הנישואים שלכם או של יקיריכם, ולצפות במשהו חביב. יש לי כמה רעיונות בשבילכם. 

הקריאה שזכתה למחאות כפיים סוערות: "שחרר את תושבי פלסטין" | צפו
הריאיון של דיסטל אטבריאן לרוני קובן מוכיח שטוב שהתפטרה

עוגה או לא עוגה? | Is It Cake?

כבר דיברנו על הסדרה המופלאה הזו, ואפילו הכנו עוגה מעוטרת בזכותה, שיצאה גרוע במוני מונים מהניבט על המסך. אחרי שאמרנו את זה, 'עוגה או לא עוגה?' חוזרת לעונה נוספת וכולנו צריכים לדעת את הישמע הבשורה. 

למי שעדיין לא הספיק לחזות בפלא הנהדר, מדובר בחבורה של מעצבי עוגות מוכשרים ומופלאים למדי, המנסים לעבוד על כולנו ולהכין עוגות שדומות באורח פלא לחפצים במציאות שאינם מיועדים לאכילה. כמו, נניח, תיקים או מכונת תפירה. הצלחתם לנחש מה עוגה ומה לא? אשריכם. נכשלתם? לא נורא, תאכלו משהו טעים. 

נוח על משכבך בשלום | Rest in Peace

מאחורי השם המדכדך משהו ניצב סרחיו, המתמודד עם מיליון אלף צרות משלל סוגים, לרבות מצוקה כלכלית חריפה ובעיות בריאותיות מדאיגות למדי. בדיוק כמו בסרטים טובים, החיים יציבו בפניו שתי בחירות לא פשוטות – הבטחת עתיד משפחתו בתמורה להתפיידותו לנצח. 

Rest In Peace (צילום: נטפליקס)
Rest In Peace (צילום: נטפליקס)

לא אגלה לכם את הסוף, אבל כן יכולה לומר שחרף הכובד היחסי, לפנינו סרט מותח, לא צפוי ומפתיע למדי, שיצליח לעורר בקרביכם מחשבות הרות גורל על החיים של כולנו. למה לא בעצם?