הכתב המדיני של ערוץ 14, תמיר מורג, עורר אתמול (שישי) סערה ברשתות החברתיות כשתקף במילים בוטות צייצן ברשת X (טוויטר) שהעלה ציוץ נגד התנהלות השר דודי אמסלם. בתגובה לציוץ השיב מורג: "תגיד, ההורים שלך כבר התאבדו שיצא להם בן מונגולואיד כמוך, או שהם עדיין בשלב ההכחשה?". 

לאחר שתקף את ערוץ 14: סערה בעקבות המינוי באמ"ן

המתקפה של כתב ערוץ 14 (צילום: צילום מסך טוויטר)
המתקפה של כתב ערוץ 14 (צילום: צילום מסך טוויטר)

איש התקשורת אורן הלמן, לשעבר סמנכ"ל השיווק של חברת החשמל וכן יועצו של רה"מ נתניהו בתקופה שכיהן כשר האוצר, הידוע כפעיל למען שילוב אנשים עם מוגבלות בחברה, הגיב למורג: "תמיר שלום, אנחנו לא מכירים. תמיד נראית לי ענייני. לי נולדה בת "מונגולואידית", או כמו שאנשים כמוך מכנים "מפגרת" (ככה לפחות מענין אותה כשלועגים לה). קוראים לה ליה, היא עם מוגבלות שכלית, ילדה מושלמת ואני לא בשום הכחשה לגביה אני אפילו גאה בה. אני מבקש שתמחק את הציוץ הפוגעני הזה.

"מוגבלות אסור שתשמש בשום מקרה ללעג או לביקורת על מישהו אחר, זכותך להתווכח, לא להסכים, לחשוב אחרת, אפילו לשנוא. אבל אל תערב בזה מוגבלות בשום פנים ואופן. זה לא פוגע באדם שאתה מנסה להעליב אותו, אלא בכל ההורים המיוחדים בישראל. לדעתי לא התכוונת לפגוע בנו... ופגעת".

מורג עצמו התייחס לדברים וצייץ: "זבל, ערס, בן זונה, פסולת, אפס מאופס, מטומטם, מצחין, דביל, שתן מוזהב, בבון, פרצוף של פסיכופט, חרא, אהבל, חתיאר, יצור - מבחר קללות לא ממצה מיום בודד שקיבלתי מפיד שמאל. ואלה רק ממש הקללות, בלי ציוצי הרעל. אבל הבעיה העיקרית עם האנשים הללו איננה גסות הרוח, אלא תודעת העליונות הכוזבת: למרות הבהמיות, האלימות והריקנות האינטלקטואלית, הם בטוחים שהם עליונים על המחנה השני, "הביביסטי"".