אביעד אברהממגיש פינת ספורט מוטורי בערוץ הספורט, תקף בציוץ ברשת X (טוויטר) את אנשי המחאה נגד הממשלה, וכינה אותם "לבני עור ולבני שיער". בעקבות כך, לטענתו, התקבלו בערוץ דרישות להדחתו.

בציוץ המשך כתב אברהמי: "לאחרונה קיבלתי כמה פניות מאנשי ערוץ הספורט על כך שהגיעו לערוץ תלונות על ציוצים שלי בטוויטר. אנשים אשכרה שלחו צילומי מסך לאנשים חזקים בערוץ, וניסו לשכנע להעיף אותי מהערוץ בתואנות שווא של גזענות וכו' - רק מפני שהדעות שלי לא מוצאות חן בעיני אותם אנשים קטנים. מדובר על עיתונאים ואנשי תקשורת, סוג של קולגות, וגם מובילי דעת קהל כאלה ואחרים. נודע לי מאנשי הערוץ שאת אותו הדבר עשו לדודו אוואט כאשר התבטא ברוח שאינה מתאימה לסותמי הפיות.

"יש לי חדשות לאותם בולשביקים סותמי פיות עלובים שפועלים מאחורי הגב כמו אחרוני הנמושות ומנסים לפגוע בפרנסה של אנשים אחרים שדעתם שונה: להבדיל מדודו אוואט, אני לא עובד של ערוץ הספורט אלא נמצא איתם בשת"פ תוכן. אי לכך הסרתי את התיוג של הערוץ מהביו שלי, אבל את הדעה שלי לא תצליחו להשתיק, ואני אמשיך לכתוב את דעותיי בצורה חופשית וישירה, בשפה נקייה ומכובדת, כפי שתמיד עשיתי ותמיד אעשה".